Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جابجایی زائران اربعین جلسه‌ای با حضور نمایندگان انجمن‌های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران، حضور مداوم مدیران فنی شرکت‌ها و نظارت مضاعف بر ایمنی وسایل نقلیه و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به لغو صدور ویزا در ایام اربعین، گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم جاجایی مسافر از استان البرز به سمت مرزهای کشور عراق افزایش یابد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی جهانی راهداری اربعین مسافر حمل ونقل جاده ای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به البرز شاهد بارش باران در اکثر مناطق استان هستیم.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان البرز و استقرار آنها با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات در راه‌های مختلف و تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد.

زندی فر از رانندگان درخواست کرد تا قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6096040

دیگر خبرها

  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است