Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:07:56 GMT

۳۳ هزار عدد قرص روان گردان در دره شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۳۰۲

۳۳ هزار عدد قرص روان گردان در دره شهر کشف شد

علی ادبی فیروزجایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر شناسایی شده اند که یک نفر از این افراد بازداشت شده است.

وی افزود: این ۲ نفر بومی شهرستان دره شهر هستند که این مقدار قرص را از تهران برای توزیع در بین جوانان و جامعه هدف خود به این شهرستان حمل کرده بودند.

ادبی فیروزجایی یادآور شد: از مدت ها قبل با اقدامات تیم های امنیتی و پیگیری موضوع این ۲ نفر قبل از  هر اقدامی برای توزیع قرص ها در بین مصرف کنندگان شناسایی و نقشه آنها خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مقدار حجم قرص های روان گردان مکشوفه را نزدیک به هشت کیلوگرم عنوان کرد و گفت: هم اکنون تحقیقات بیشتر بر روی پرونده این افراد در حال انجام است.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه شهر گردان قرص دره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی

آفتاب‌‌نیوز :

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است