Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:14:35 GMT

۲۰ مرداد ماه استفاده از کارت سوخت شخصی می شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۴۰۰

۲۰ مرداد ماه استفاده از کارت سوخت شخصی می شود

 لطف الله مسعودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:همه کسانی که کارت بانکی (دولت همراه) به جای کارت سوخت، معرفی کرده بودند، مشخصات آنها برای صدور کارت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به زودی کارت سوخت به نشانی کسانی که از کارت بانکی استفاده می‌کردند فرستاده می‌شود، افزود: روند استفاده از کارت سوخت شخصی به تدریج در همه کشور اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی بیان کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و سوء استفاده از کارت‌های سوخته شخصی، کاهش مصرف و هدر رفت منابع ملی را به همراه دارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بنزین هم خودش قاچاق می‌شود و هم می‌تواند در مناطق مرزی خدمت پشتیبان قاچاق دیگر کالاها قرار بگیرد.

مسعودی تصریح کرد: در آغاز  این طرح، برای کسانی که هنوز کارت سوخت ثبت نام نکرده یا همراه ندارند، امکان عرضه سوخت با کارت جایگاه دار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به مرور زمان محدودیت در سهمیه بندی‌ها بیشتر خواهد شد،عنوان کرد: این روند تا زمان تهیه و فعال شدن کارت سوخت برای همه افراد ادامهخواهد داشت.

مسعودی با بیان اینکه رمز اولیه کارت‌های سوخت چهار رقم شماره ملی فرد صاحب کارت است، گفت: کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، برای رمز گشایی می‌تواند به ادارات شهرستان شرکت ملی پخش فرآورده‌هاینفتی مراجعه کنند.

وی با اشاره به شهروندانی که کارت سوخت خود را گم کرده و در سامانه دولت همراه نیز ثبت نام نکرده‌اند، افزود: این افراد می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ و  در دست داشتن مدارک، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

۹۹۲۸/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود