Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:39:20 GMT

صفر تا صد طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۴۷۸

صفر تا صد طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت

طراحی دکوراسیون آشپزخانه و سبک طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف از قسمت‌هایی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن دستخوش تغییرات و تحولات زیادی قرار گرفته‌اند. باید گفت که شکل و سبک دیزاین کابینت‌ها از انتخاب رنگ رویه و صفحه کابینت تا دستگیره آن‌ها به‌طور کامل تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نیکاچوب، البته همیشه راه‌حل و ایده‌های زیادی برای افرادی که به دنبال طراحی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت آشپزخانه ام دی اف کلاسیک هستند، وجود دارد؛ اما سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی این روزها طرفدار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل جدید یا بازسازی نقشه و بنای منزل قدیمی برنامه‌ریزی می‌کنید، باید اطلاعات زیادی در این حوزه کسب کنید. به‌طور مثال به تعدادی از انتخاب‌هایی که پیش‌رو دارید، توجه کنید.

انتخاب سبک طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک

هر یک از این سبک‌های انتخابی اصول، قواعد و استانداردهای مشخصی دارند که باید در هنگام اجرا به آن‌ها توجه شود. به‌طور مثال حتی انتخاب متریال و نوع رنگ می‌تواند در هر یک از این سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت باشد.

· متریال مناسب طرح کابینت آشپزخانه ام دی اف یا چوبی

· سبک طراحی درب کابینت‌های آشپزخانه و روکش مناسب

· رنگ متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی

با انتخاب رنگ پلی اورتان برای رنگ‌آمیزی روکش‌های کابینت می‌توانید از میان انواع رنگ‌ها، گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید.

· متریال و رنگ رویه یا صفحه کابینت

· طراحی کابینت آشپزخانه جزیره

· سینک ظرفشویی

· شیر آب ظرفشویی

· یخچال یا سایر لوازم آشپزخانه

· لوستر، لامپ‌ها و سبک نورپردازی

طراحی نور خطی SMD و خلاقیت در طراحی لوسترها با لامپ دکوراتیو تنگستن از جمله ایده‌های پرطرفدار در سبک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن است.

· طراحی سقف آشپزخانه

طراحی سقف کاذب و سقف کناف این روزها طرفدار زیادی دارد. می‌توانید از ایده‌های نورپردازی نیز در طراحی سقف آشپزخانه استفاده کنید.

· سبک طراحی دیوار قسمت پشتی گاز در آشپزخانه

· رنگ یا متریال مناسب برای طراحی یا رنگ‌آمیزی دیوار

· لوازم تزئینی

· متریال کف‌پوش

· کاربرد ایده‌های خلاقانه و مدرن در طراحی کابینت

طراحی کابینت‌های گوشه‌ای همانند کشو یا قفسه‌های چندمنظوره که با ایده‌های مدرن و خلاقانه طراحی می‌شوند، کمک زیادی به منحصربه‌فرد شدن سبک طراحی کابینت آشپزخانه می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید در همین ابتدای کار باید لیستی از گزینه‌هایی که برای انتخاب پیش رو دارید را در نظر بگیرید.

بهترین ایده‌ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه

مسلما مهم‌ترین گزینه در زیبایی طراحی دکوراسیون آشپزخانه انتخاب سبک مناسب برای طرح کابینت آشپزخانه است.

هرساله متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و جدید ایده‌های زیادی برای تغییر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شکل می‌گیرد. در اینجا به تعدادی از مواردی که در سال ۲۰۱۹ بیشتر مورد استقبال گرفتند، اشاره می‌کنیم.

· استفاده از چوب بلوط در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

· تلفیق سبک مدرن و سنتی طراحی دکوراسیون آشپزخانه

· هوشمندسازی طراحی دکوراسیون آشپزخانه

· به کاربردن ایده‌های خلاقانه در سبک طراحی کابینت‌ها

· ترکیب متریال‌های طبیعی، استیل طلایی، فلز مس و سنگ گرانیت

ایده‌های مدرن در طراحی کابینت آشپزخانه

· طراحی قفسه‌های باز در طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف یا چوبی

طراحی کابینت جزیره در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث ایجاد تغییرات بزرگ در سبک طراحی کابینت و آشپزخانه شد. اگر این ایده موردپسندتان است می‌توانید حتما از آن به شکلی دلخواه و با ایده‌ای خلاقانه و مدرن استفاده کنید.

· انتخاب رنگ سفارشی پلی اورتان برای طراحی کابینت

همان‌طور که توضیح دادیم حتی اگر طراحی کابینت آشپزخانه را با چوب انجام دهید، می‌توانید با انتخاب رویه کابینت ام دی اف و استفاده از تکنولوژی رنگ پلی اورتان، همان رنگی که مد نظر دارید را پیاده‌سازی کنید.

· ترکیب رنگ‌ها با روکش‌های چوبی

در سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن، طراحی کابینت و ترکیب استفاده از چوب و رنگ ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

· استفاده از سینک‌های ظرفشویی بزرگ و توکار

سینک‌های بزرگ و توکار که بیشتر بر صفحه کابینت‌هایی از جنس سنگ طبیعی همچون گرانیت نصب می‌شوند، زیبایی کابینت را دو چندان می‌کنند.

· نورپردازی و استفاده از نور در قسمت زیرین کابینت

ایده و خلاقیت در نوع و سبک نورپردازی تنها به شکل مدرن دائما در حال تغییر است. زیبایی و طراحی خلاقانه لوسترهای مدرن کاملا بازگو کننده این موضوع است.

کارگذاری نور خطی SMD در قسمت‌های زیرین کابینت و طراحی لامپ دکوراتیو تنگستن هم جز ایده‌های مدرن هستند و هم زیبایی منحصربه‌فردی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می‌کند.

· استفاده از استیل طلایی رنگ برای شیرآلات

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و همچنین تغییرات در سال ۲۰۱۹ استفاده از متریال طبیعی محبوبیت زیادی یافت. انتخاب متریال طبیعی و استفاده از فلز مس، بتن، سنگ گرانیت، مرمر، چوب، شیشه و استیل به خصوص رنگ طلایی و رزگلد بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

همان‌طور که توضیح داده شد یکی از بهترین راهکارها برای اطمینان خاطر از نتیجه کار طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت همکاری با کارشناسان فعال در این زمینه است.

نمونه پروژه‌های اجرایی گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب بیانگر تخصص و حرفه تمامی متخصصین مجموعه از مدیریت، طراحان، نیروهای تولید کارخانه، کارشناسان نصب و سایر عوامل است.

تمامی مراحل صفر تا صد در طراحی دکوراسیون منزل از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا توسط کارشناسان این مجموعه انجام خواهد شد.

می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان، برآورد تقریبی هزینه‌های طراحی کابینت آشپزخانه، دریافت پاسخ سؤالات در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی با ما در ارتباط باشید.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب مجری طرح‌های دکوراسیون منزل، دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی‌شاپ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۰۰۵۳۸۳ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی طراحی کابینت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک