Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@02:23:22 GMT

افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌ها در فارس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۵۸۴

افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌ها در فارس

به گزارش ایكنا از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس شب گذشته، 7 مردادماه در مراسم افتتاحیه دبیرخانه دائمی ترویج كتابخوانی در شیراز گفت: راه‌اندازی این دبیرخانه به توسعه فرهنگی شهر شیراز کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اتفاقات روی داده در حوزه فرهنگی در سال‌های گذشته گفت: شیراز در سال‌های گذشته جزو پنج شهر برتر ایران در حوزه کتابخوانی بوده و در به دست آوردن عنوان پایتخت کتاب نامزد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهری با اشاره به همراه شدن مردم و دستگاه‌ها در به دست آوردن عنوان پایتخت کتاب کشور در سال جاری، بیان کرد: این وفاق و همدلی سبب ایجاد اتفاقاتی مثل مشخص شدن زمین کتابخانه‌های عمومی و بازسازی کتابخانه شهید دستغیب شده است.
وی با اشاره به حضور پررنگ شیراز در جشنواره‌های مختلف در حوزه کتاب، متذکر شد: روند رو به رشدی در روستای کتابخوان و غیره داشتیم، افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌ها و افزایش میزان امانت از یک‌صد هزار کتاب به ۲۱۴ هزار کتاب در استان فارس نشان از گسترش فعالیت‌های این حوزه است.
مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس، راه‌اندازی این دبیرخانه را جدای از دست یافتن یا نیافتن به عنوان پایتخت کتاب ایران، حرکتی برای دستیابی به توسعه فرهنگی خواند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي اعضاي كتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟

بدون شک انتخاب شهر سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی این شهر و حتی استان در سال‌های اخیر بوده است. اما نکته قابل توجه در این زمینه نقش پررنگ مردم و سازمان‌های مردم نهاد در کسب است عنوان برای شهر سمنان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079381 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم