Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:00:22 GMT

۷۰ دانشجوی بهشهری به اردوی جهادی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۷۴۸

۷۰ دانشجوی بهشهری به اردوی جهادی اعزام شدند

پورقربان از اعزام ۷۰ دانشجوی بهشهری به اردوی جهادی خبر داد و گفت: با اعزام این گروهها فعالیت های عمرانی مختلفی در منطقه در حال انجام است.

«حسن پورقربان» ، امروز ( ۸ مرداد ماه) در گفتگو با خبرنگار شبستان افزود: گروه‌های جهادی بهشهر در این مرحله از اعزام، در محورهای مختلف عمرانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر اظهار کرد: گروه‌های جهادی با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار به روستاها اعزام می شوند.

 

پورقربان با اعلام اینکه اکنون 4 گروه جهادی از دانشجویان در مناطق مختلف یانه سر بهشهر حضور دارند؛ خاطر نشان کرد: حضور در مناطق محروم و کم برخوردار گامی برای توسعه روستاهااست.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع امسال 100 نفر در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند؛ یادآور شد: این افراد در قالب ۷ گروه جهادی دانشجویان بسیجی به مناطق محروم روستایی یانه سر در دهستان شهدا و عشرستاق اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر حلقه‌های معرفتی شبانه، پخش کلیپ معرفتی و بصیرتی و برگزاری مراسم ادعیه را از دیگر برنامه های جانبی و فرهنگی این اردوها عنوان کرد.

 

به گفته پورقربان، این گروه های جهادی قرار است در این مدت در روستای هدف خود به انجام کارهای فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی بپردازند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه ها شبستان یزد مجلس دیدار کانون های مساجد اردبیل مهارت آموزی دو هفته نامه فرمانده سپاه بهشهر اردوی جهادی بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار