Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهرری  با اعلام این خبر گفت:  همایش رابطان روابط عمومی شرکت به منظور  بررسی عملکرد رابطان در سال گذشته و هدفگذاری و تبین اهداف و شیوه همکاری رابطان با دفتر روابط عمومی در سال جدید و همچنین هم اندیشی و هماهنگی برنامه های اجرایی در جهت مقابله با کم آبی و گذر بدون تنش از فصل گرم سال،  با حضور جواد زنگنه، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنانی با اشاره به ارتباط خوب و موثر روابط عمومی آبفای منطقه با فرمانداری و ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان ری و تاکید بر لزوم ارتقای نقش و جایگاه روابط عمومی های ادارات و سازمان ها، از تلاش ها و زحمات مجموعه روابط عمومی آبفا به ویژه در حوزه های ارتباطات و اطلاع رسانی قدردانی کرد.  

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه این نشست با حضور در مرکز کنترل و پایش سامانه های راهبردی شرکت و امور مسترکین ناحیه4 (شهرری)، از این مرکز کنترل و بخش های مختلف اداری ناحیه شهرری به ویژه میز خدمت این ناحیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات ارایه شده و شیوه ی خدمات رسانی کارکنان به مشترکان و ارباب رجوع قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی روابط عمومی فرماندار مدیر روابط عمومی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند