Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از حکام کشورهای حاشیه خلیج فارس، مسابقه‌ای برای شتران خود برگزار کردند که در آن، شتر بن زاید (حاکم ابوظبی) در صدر قرار داشت اما لحظاتی قبل از رسیدن به خط پایان، شتر حاکم عمان از شتر حاکم ابوظبی سبقت می‌گیرد و مقام اول مسابقه را به دست می‌آورد.

گزارشگر این مسابقه، لحظات را با هیجان و جذابیت خاصی گزارش کرد که فیلم این مسابقه و گزارشگری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: دلیل مرد مجنون برای سواری گرفتن از زرافه: او برادر من است! + فیلم

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رسانه های ورزشی درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، درگذشت.

مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت، سال‌ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه‌ها و برنامه‌های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • یک سند تاریخی از نقش صهیونیست ها در تحریف نام «خلیج فارس» + عکس
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس