Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:34:08 GMT

آبرسانی به ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۰۵۹

آبرسانی به ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر سیار آبرسانی می‌شود، گفت: بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجمتع‌های آبرسانی در استان نیاز است.

به گزارش ایسنا، نظر افضلی شب گذشته هفتم مرداد جاری در دیدار   رئیس ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: خراسان جنوبی استانی فرهنگی بوده و بزرگان علمی زیادی را به جامعه تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که قدمت مدرسه علمیه معصومیه این استان به 700 سال می‌رسد.

وی افزود: علی‌رغم مرز مشترک با افغانستان، امن‌ترین استان هستیم که نشان از نجابت و غیرت مردم کویری دارد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ روستای خراسان جنوبی با تانکر سیار آبرسانی می‌شود، گفت: بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجمتع‌های آبرسانی در استان نیاز است.

  افضلی اظهارکرد: درحال حاضر نگهداشت جمعیت در استان امنیتی شده است و از سال ۹۱ تا ۹۵، 8500 نفر از شهرستان نهبندان کوچ کرده‌اند.

وی ادامه داد:   باید همه دست به دست هم دهیم تا معیشت مردم توسعه پیدا کند و استان خراسان جنوبی به یکی از استان‌های پیشرفته در کشور تبدیل شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پتانسیل‌های زیادی از جمله زرشک، زعفران و معادن داریم که اگر اقداماتی با برنامه و مطالعه انجام شود، چهره استان تبدیل به استان‌های پیشرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبرساني خراسان جنوبي آبرسانی با تانکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه