Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:28:42 GMT

مُهر تایید سهامداران بر عملکرد سال ۹۷ بانک پارسیان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۴۳۸۴

مُهر تایید سهامداران بر عملکرد سال ۹۷ بانک پارسیان

مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی عملکرد دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا، متن پیام هیات مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیات رئیسه با ترکیب مهندس عباس خسروانی، عضوهیات مدیره بانک به عنوان رییس جلسه، باغستانی و موحد نژاد، نمایندگان سهامداران به عنوان ناظرین، ابوالقاسمی به عنوان دبیر جلسه و نمایندگان بانک مرکزی و سازمان بورس در جایگاه حضور یافتند.
در ادامه با دعوت هیات رییسه، دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی ازعملکرد بانک در سال ۹۷ را برای حاضران ارایه کرد. در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.

 

انتخاب موسسه حسابرسی «دش و همکاران» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، و موسسه " رایمند و همکاران "به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل، انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال ۹۸ از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی بانک پارسیان بود./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه روزنامه ها مجلس کانون های مساجد خراسان جنوبي اوقات فراغت قم شهید مطهری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بانک پارسیان مجمع عمومی سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟