Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلین به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این سفر به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌های مرزی انجام می‌شود و طی آن 3 پروژه مهم سد حاجیلرچای در شهرستان ورزقان با اعتبار 156 میلیارد تومان، انتقال آب ارس  با اعتبار 350 میلیارد تومان و شبکه آبیاری سد خداآفرین با اعتبار بیش از 300میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: در حوزه نیرو علاوه بر این سه پروژه، فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان هریس با ظرفیت 300 مگاوات و ظرفیت اسمی 500 مگاوات افتتاح می شود که در این پروژه، 210 میلیارد تومان به صورت ریالی و 240 میلیون یورو به صورت ارزی، سرمایه گذاری شده است. در مجموع در بخش نیرو، بیش از پنج هزار میلیارد تومان پروژه برای افتتاح داریم.
 
وی ادامه داد: در حوزه عمرانی استان نیز 370 پروژه آماده افتتاح در استان وجود دارد که برای این پروژه‌ها نیز بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
 
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در بخش صنعت و معدن، هشت پروژه پالایشگاهی و در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز مجمموعا 140 پروژه با سرمایه‌گذاری  بیش از پنج هزار و 500 میلیارد تومان وجود دارد که امیدواریم بخش عمده این پروژه‌ها همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح شود.
 
پورمحمدی افزود: در مجموع، هشت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و 240 میلیون یور سرمایه‌گذاری ارزی در قالب 521 پروژه، قابل افتتاح و بهره‌برداری است.
 
وی همچنین گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان، فرصت مغتنمی است که مشکلات استان را با دولت در میان گذاشته و از مساعدت‌ها و راهنمایی‌های آنان برای اعتلای هرچه بیشتر استان تلاش کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پورمحمدی روابط عمومی سرمایه گذاری صنعت و معدن گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز