Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا گل محمدی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران در خصوص نشستی که روز گذشته درباره روند تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه ها با حضور معاون وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، رئیس سازمان لیگ و مدیران کل ورزش و جوانان استانها برگزار شده، گفت: یکی از مهمترین ها و ملزومات اولیه برای برگزاری یک مسابقه بدون دغدغه و در امنیت بالا داشتن ورزشگاه استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم بسیاری از مشکلات فرهنگی فوتبال ما ناشی از استاندادر نبودن ورزشگاههای ما است. زمانی که تماشاگر بلیط می خرد و امکانی برای آب خوری و سرویس بهداشتی و صندلی ندارد و نمی تواند به بهترین شکل ممکن از امکانات استفاده کند یا ساعتها قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه می شود، چه انتظاری می توان داشت.

او گفت: ساعتها انتظار برای دیدن یک مسابقه در شرایط جوی مختلف موجب تشنج و فشار عصبی شده و باعث می شود در حین برگزاری مسابقه شکل ناهنجارهای اجتماعی بروز پیدا کند.

گل محمدی تصریح کرد: از حرفه ای بودن و لیگ حرفه ای فقط نباید قرارداد بازیکنان مطرح و رعایت شود. بدیهیات ورزشگاه استاندار، ورود خروج و کنترل افرادی که شماره صندلی دارند، است. وقتی بلیط می خرید با اطمینان خاطر بنشیند و به تماشای بازی تیم خود بپردازید. در این میان دوربین ها نیز نقش بازدارندگی و ممیزی برای تشخیص کسانی که رعایت ضوابط صحیح را از اماکن نمی کنند، دارد.

او در پایان گفت: استاندارد سازی استادیوم های ورزشی بسیار کار درستی است و باید با دقت این موضوع را دنبال کنیم. همه باید همکاری کنند و کاملا به قواعد لیگ حرفه ای تن بدهیم داشتن ورزشگاه استاندارد یکی از بدیهیات در لیگ حرفه ای است.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های بدون صلاحیت لیگ برتر در چه ورزشگاه‌هایی بازی می‌کنند؟

رضاییان: در یک بازه زمانی کوتاه نمی‌شود همه ایرادات ورزشگاه‌ها را برطرف کرد

نواقص ورزشگاه تختی جم برطرف شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم