Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در راستای اجرای سیاست واگذاری بنگاه‌های زیرمجموعه بانک‌ها و تمرکز بانک‌ها بر روی عملیات تخصصی بانکداری به ویژه در مورد بانک‌های تخصصی در این زمینه بانک صنعت و معدن با ماهیت سهامی خاص قرار است ۲ میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۵۲ سهم از ۴٫۵ میلیارد سهام پایه گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند را در بازار دوم معاملات بورس به صورت یکجا نقد و یا نقد و اقساط شامل ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط طبق شرایط در روز شنبه ۹ شهریور عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پایه هر سهم ۵۸۹۰ ریال اعلام شده است.

پیش از این وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده بود بانک‌ها باید حتی‌الامکان از بنگاه‌داری دست کشیده و به کار تخصصی بانکداری بپردازند و همچنین رئیس کل بانک مرکزی نیز سیاست واگذاری بنگاه‌های زیرمجموعه بانک‌ها را دنبال می‌کند.

در نامه‌ای که از طرف حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن آمده، اعلام شده است، بانک صنعت و معدن در نظر دارد ۲٫۹ میلیارد سهام خود معادل ۶۵٫۷۴ درصد از سهام این بانک در شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با ماهیت سهامی عام را با لحاظ آخرین افزایش سرمایه شرکت با نماد بورسی وآتی از طریق بورس اوراق بهادار تهران به طور یکجا و نقد و یا نقد و اقساط به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

به گزارش فارس، تاریخ عرضه این سهام ۹ شهریور اعلام شده و شرایط واگذاری به صورت قیمت پایه برای عرضه هر سهم اعلام شده که به بالاترین قیمت پیشنهادی معامله خواهد شد. 

 

متن کامل  اطلاعیه را می‌توانید از اینجا +   + دریافت کنید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم