Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با تکیه بر نیروی جوان، جهادی و دانشجویان خود توانسته قدم‌های مثبتی را در راه پیشرفت هرچه‌بهتر و بیشتر علمی کشور بردارد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی باید در زمینه بهره‌گیری از تکنولوژی روز جهان پیشتاز باشد، گفت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری، ما همانند کشورهای غربی، پیشرفت علمی را به‌منظور سلطه بر دیگران نمی‌خواهیم و دین مبین اسلام، علم را برای پیشرفت و کمک به بشریت خواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه جوانان جهادی این نهاد انقلابی در استان با تکیه بر ایمان و تقوا و با هدف خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، افزود: توسعه و اقتصاد، دو عامل وابسته به یکدیگر هستند و در شرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند، جهاددانشگاهی همچنان تمام تلاش خود را در راه توسعه علمی و پژوهشی کشور به‌کار بسته است.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان انتظار دارند تا این نهاد انقلابی با سابقه درخشانی که در انواع فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی داشته، در حل مشکلات اقتصادی کشور ورود جدی‌تر داشته باشند و با توسعه علمی و بهره‌گیری هرچه‌بیشتر از نیروی جوان و متخصص در این راه قدم بردارد.

امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش تاثیرگذار جوانان در تحقق این بیانیه، جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که همواره به نیروهای جوان خود تکیه کرده و در ادامه راه انقلاب اسلامی نیز می‌تواند تأثیرات بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام بیشتر از هر دین و مکتب دیگری بر علم و دانش و پیشرفت‌های علمی تاکید شده و از این رو جهاددانشگاهی را می‌توان به‌عنوان یکی از نهادهایی معرفی کرد که در این راه بسیار خوب عمل کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جهاد دانشگاهی امام جمعه پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

مسعود ابراهیمی امروز ۱۳ اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین‌فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که میزبان این رویداد ملی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نیازی به معرفی ندارد، اما لازم به ذکر است که طی چهار دهه گذشته این نهاد خدمات مفید و موثری را به کشور عرضه کرده و در حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری سعی در رفع نیازهای جامعه داشته است‌.

وی بیان کرد: در رویکردی جدید و نو در حوزه فناوری، جهاددانشگاهی مصمم است که به شکل موثرتر و پررنگ‌تری جایگاه خود را در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور بازتعریف کند و نقش‌آفرین موثری در این زمینه باشد. ما به عنوان نهاد واسط دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نهادهای سیاست‌گذار و نهادهای تامین مالی نقشی کلیدی برای خود تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم این نهادها را برای رفع نیاز جامعه گرد هم آوریم و با هم متصل کنیم. این رویداد ملی مبتنی بر این نگاه شکل گرفته است و منشاء آن آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه صنایع غذایی است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد: این اولین آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه مواد غذایی در سطح کشور است. امیدواریم منشاء اثرات مفید و سازنده‌ای در این عرصه شود و مثال خوبی برای تکثیر در سطح کشور باشد. همچنین جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • جوان‌ها باعث پیشرفت‌های علمی بزرگ ایران هستند
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است