Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:21:23 GMT

سد تنگ سرخ تحول عظیمی در بویراحمد و دنا ایجاد می کند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۵۸۳۵

سد تنگ سرخ تحول عظیمی در بویراحمد و دنا ایجاد می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشمی شامگاه دوشنبه در بازدید از سد تنگ سرخ یاسوج، افزود: سد تنگ سرخ خدمتی بزرگ از نظام اسلامی به مردم شهرستان های بویراحمد و دنا است و با بهره برداری از آن شاهد تحول همه جانبه در سطح این دو شهرستان خواهیم بود.

هاشمی با ارزشمند توصیف کردن اقدامات انجام گرفته در ساخت این سد، خاطرشان کرد: آن چیزی که این پروژه ها را متمایز می سازد،  حضور تیم قوی و مسلط قرارگاه خاتم در تمام عرصه ها از جمله ساخت سد است که تمام جبهه ها را فعال کرده و باید از این توان و ظرفیت به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: با توجه به ارزیابی انجام گرفته، تاکنون اقدامات بسیار مفیدی در خصوص تملک اراضی در منطقه تنگ سرخ انجام شده که در مباحث مهندسی ارزشی یا بازنگری در کارگاهها رویکرد جدیدی اتفاق افتاد که یقیناً مردم شریف منطقه متوجه و حمایت کننده آن خواهند بود.

هاشمی اظهار داشت: انگیزه های فراوانی توسط شرکت آب منطقه ای برای تکمیل پروژه ملی سد تنگ سرخ وجود دارد که مردم می بایست در این راه، همگام با شرکت قدم بردارد تا مباحث مربوط به تملک اراضی در کمترین زمان ممکن حل شود و در آینده ای نزدیک شاهد برکات احداث این پروژه باشیم.

مدیرکل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس منابع آب کشور گفت: حضور ادوات سنگین سد سازی قرارگاه در این منطقه را نشان از فعال بودن این طرح  است. علیرغم محدودیت های مالی، اتفاقات ارزشمندی در ساخت فرازبند، تونل انحرافی و ... انجام شده که پیشرفت خوبی در این مقطع احساس می شود که مورد رضایت است.

وی افزود: حضور استاندار به عنوان مقام ارشد اجرایی استان و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و در نهایت همسو کردن مردم با فوائد و ارزش این طرح ملی که بیشتر اهداف آن شرب است، می تواند زمینه گردشگری در این موقعیت جغرافیایی را افزایش دهد و پیشنهاد می شود همزمان با اقدامات کارفرما از مساعدت مقامات سیاسی و عوامل استانی بیشترین بهره را در جذب سرمایه گذار بومی و غیر بومی استفاده شود.

کد خبر 4680401

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» آغاز تحول در منطقه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسم سالروز شهادت  حضرت امام  صادق ( ع)  در سپاه صاحب الامر استان  با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه وامامان معصوم هستند . 

 آیت الله خاتمی افزود : در همین راستا عملیات «وعده صادق»  نیروهای مسلح کشور علیه رژیم  غاصب  اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است .

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق