Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:00:25 GMT

مخوف ترین و وحشتناک ترین دره قشم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۶۶۱۷

مخوف ترین و وحشتناک ترین دره قشم

خبرگزاری آریا- جزیره قشم به لحاظ تفریحی و گردشگری یکی از مهم ترین شهر های ایران محسوب می شود و پر از جاذبه های گردشگری و دیدنی می باشد که برای رفتن به آن می توانید از تور قشم استفاده کنید. جزیره قشم در کنار این جاهای دیدنی و لذتبخش جاذبه هایی نیز دارد که شاید هرکسی مشتاق به دیدن آنجا نباشد و اگر از روایت گفته شده در مورد آن مکان با خبر باشد، جرات رفتن به آن جا را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی به نام برکه خلف در جنوب جزیره قشم واقع شده که در نزدیکی آن دره ستارگان قرار گرفته است، دره ستارگان یک دره مخوف و ترسناک است که گفته می شود ارواح و جن ها به خصوص در تاریکی شب در این دره سرگردانند و به همین سبب کسی جرات رفتن به این دره را ندارد حتی ساکنین روستا. در این منطقه به دره ستارگان در زبان محلی "استار کفته" گفته می شود. اگر از مخوف بودن این دره بگذریم، دره ستارگان به لحاظ بصری جلوه بسیار زیبا و خاصی دارد، این دره پر از حفره های کوچک و بزرگ می باشد که شکل زیبایی به خود گرفته و تبدیل به یک مکان منحصر به فرد شده است. روستاییان معتقدند که درقدیم در این دره ستاره ها فرود می آمدند و این حفره ها را به وجود آورده اند.

اما نگران نباشید چرا که این گفته ها فقط افسانه هستند و از لحاظ علمی ثابت شده نیستند. دلیل وجود حفره های این دره به دلیل سست بودن خاک این منطقه می باشد و به سبب بادخیز بودن دره، تپه ها به مرور زمان فرسایش یافته اند و به شکل امروزی در آمده اند، وزیدن باد نیز در میان این تپه ها و حفره ها صداهایی ایجاد می کنند که همین صداها باعث شده روستاییان بگویند این صداها متعلق به ارواح هستند و در این دره ارواح رفت و آمد دارند.

اگر می خواهید به جنوب کشور سفر کنید و از جاذبه های جزیره های ایران دیدن کنید می توانید از تور ارزان کیش استفاده کرده و در کنار آن به قشم نیز سفر کنید. اما اگر به دنبال هیجان هستید و علاقه دارید از اماکن مخوف و ترسناک ایران دیدن کنید می توانید به جنگل جیغ مشهد بروید، اما توجه داشته باشید که پیش از سفر، باید از وضعیت هواشناسی مشهد آگاه باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مخوف ترین دره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش