Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:05:57 GMT

برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر گیلان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۶۹۱۵

برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر گیلان افتتاح شد

آیین افتتاح برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر استان گیلان در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، ظهر امروز(سه‌شنبه، 8مرداد) مراسم افتتاحیه برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،‌ داوطلبان جمعیت هلال احمر از سراسر استان گیلان و قاریان ممتاز شهرستان در مجتمع فارابی صومعه‌سرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم حجت‌الاسلام «امیر چهری» اظهار کرد: دارالقرآن جمعیت هلال احمر استان گیلان در ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: امروز با همکاری ادارات و ارگان‌هایی که در کار قرآن زحمت می‌کشند برنامه آموزش روانخوانی و روخوانی در سطح همکاران، جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان کار خود را شروع کرد.

 

وی با اشاره به سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان و ... گفت: زمانی که ما در کنار سفره هفت‌سین نشسته بودیم، داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بودند و سیل مهربانی را در کشور راه انداختند.

 

حجت‌الاسلام چهری با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر، انسانیت، عطوفت و شاگردی قرآن را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: جریان قرآن‌آموزی با رمزی در ماه مبارک رمضان در ستاد مرکزی رقم خورد و اکنون تمام 16 شعبه و ستاد مرکزی استان شروع به روخوانی و روانخوانی کرده‌اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه خواندن قرآن باید به تدبیر و عمل به این کتاب آسمانی بینجامد، خاطرنشان کرد: اگر امروز شروع طرح روانخوانی و روخوانی در جمعیت هلال احمر رقم می‌خورد، یادگاری است که از 40 سال انقلاب، دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) برایمان به ارمغان آورده است.

 

وی با بیان اینکه قرآن باید برای ما هدف رسیدن به خدا باشد، اظهار کرد: قرآن روی سلول سلول بدن ما تاثیرگذار است.

 

در ادامه «سیدجلال سیدمحمدی» با بیان اینکه امدادگران ایثارگرانه در میادین حاضر می‌شوند و خطرات و حوادث را به جان می‌خرند، افزود: در راستای یاری رساندن به حادثه‌دیدگان همیشه در صحنه حضور دارند و به دستورات قرآن عمل می‌کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا گفت: توسعه علم قرآنی توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان یک کار ماندگار است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ها مجلس اوقات فراغت خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان کانون های مساجد قم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میراث فرهنگی برنامه های قرآنی دارالقرآن الکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • قرآن همه چیز ماست