Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برنامه من، مجاب کردن مجامع بین‌المللی به قطع هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. گام بعدی این است که اتحادیه اروپا را همراه کنیم، فیفا را همراه کنیم تا فوتبال ایران را تحریم کند و به رسمیت نشناسد.»

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «مسیح علی‌نژاد» گرداننده کمپین ضدحجاب، در گفتگو با سرویس فارسی بی بی سی از لابی با امریکا علیه دولتمردان ایرانی و همچنین تلاش برای تحریم فوتبال کشورمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی که از سوی افکار عمومی و رسانه‌ها به‌دلیل انتشار اسنادی مبنی بر دریافت دستمزد از نهادهای زیرمجموعه وزارت خارجه امریکا تحت فشار است، در آغاز این گفتگو تأکید کرد که هیچگونه وابستگی یا قرارداد همکاری با دولت امریکا ندارد.

علی‌نژاد خود را "خبرنگار آزاد" خواند و اتهام همکاری با دولت متخاصم را به‌شدت رد کرد.

 

این فعال برانداز اما در ادامه، اظهاراتی بر زبان راند که ظرف چند دقیقه ادعای اولیه‌اش را زیر سؤال برد.

 

منبع: جام نیوز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسیح علینژاد تحریم فوتبال ایران بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس