Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:50:01 GMT

بخش «ام آر آی» بیمارستان آیت‌الله بروجردی تجهیز شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۴۶۷

بخش «ام آر آی» بیمارستان آیت‌الله بروجردی تجهیز شود

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی امروز سه شنبه در دیدار با پرسنل شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: انتظار به حق مردم و پرسنل بهداشت و درمان بروجرد تحول وضعیت نظام سلامت در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: هنر مدیریت انجام کارهای بزرگ با کم ترین امکانات است، اقدامی که شهدا و ایثارگران ما در جنگ تحمیلی آن را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کیفیت اقدامات در حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم است، افزود: نماینده مردم وظیفه نظارت و دخالت برای اصلاح امور را دارد و ما موظفیم تمام جوانب خدمات سلامت را نظارت کنیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: کمبود پزشک، آموزش سلامت به ویژه در روستاها، بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره)، رفع مشکلات اسکان متخصصان، تجهیز ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی و پرداخت مطالبات پرسنل مهم ترین خواسته های حوزه سلامت بروجرد است.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل بیمارستان آیت الله بروجردی جای تقدیر دارد، تصریح کرد: باید تلاش شود نیروهای بومی در قسمت های مختلف شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیش تر به کار گمارده شوند.

کد خبر 4680595

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد