Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ;علیرضا لطفی در ستاد تنظیم بازار ایلام از اجرای طرح برخورد با گران فروشی مرغ در ایلام خبر داد و گفت : قیمت تمام شده برای مرغداران و تولیدکنندگان 12 هزار و 500 تومان است و هر گونه افزایش قیمت به هر بهانه و توجیه تخلف و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: کاهش عرضه مرغ در بازار ایلام، بهانه افزایش قیمت در استان‌های همجوار، قاچاق مرغ به استان‌های همجوار و سایر موارد اعلامی توسط افراد و اتحادیه مرغ‌فروشان توجیهی برای متخلفان از قانون بیش نیست و گران‌فروشی مرغ در ایلام را نمی‌تواند توجیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تولید 15 هزار تن مرغ در استان ایلام از ابتدای سال تاکنون را نشانی از وجود تولید در استان دانست و گفت: با اعمال مدیریت درست و نظارت و کنترل قاعدتاً نباید کمبودی در استان ایلام در ارتباط با مرغ وجود داشته باشد.

لطفی نظارت بر روند جوجه‌ریزی و تولید و کنترل توزیع نیز راهکار نظارت از ابتدای تولید تا مصرف عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نظارت هماهنگ بر این کالای پرمصرف مردمی نیازمند نظارت بیشتر است که در اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، مبارزه از تخطی از قیمت مصوب کلید خورده است و به جد مورد پیگیری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش قیمت تعزیرات تنظیم بازار قاچاق قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند