Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس به نشست صبح امروز(8 مرداد) خود با مدیرکل ورزش وجوانان و رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : در این نشست مقرر شد تا میزبانی مسابقات بین المللی بوکس جام فجر 98 را به این استان واگذار کنیم.

وی از برگزاری منظم مسابقات بین المللی بوکس جام فجر تا چندسال پیش یاد کرد و گفت : متاسفانه در دو سه سال اخیر بنابه دلایلی این مسابقات برگزار نمی‌شد که با انجام برنامه ریزی هایی از سال گذشته مسابقات را دوباره راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: سال گذشته مسابقات بین المللی جام فجر با حضور 10 تیم خارجی در چابهار برگزار شد و امسال نیز این مسابقات را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در تلاشیم برای رقابت‌های امسال تعداد تیم های خارجی حاضر در مسابقات را افزایش دهیم، اما این مستلزم شرایطی همچون طراحی جوایز مناسب برای ترغیب کشورها جهت حضور دراین رقابت ها است.

ثوری در ادامه هدف از سفرش به کرمانشاه را حضور در رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال بوکس جوانان ایران به میزبانی این استان دانست و گفت: مشت زنان جوان حاضر در این رقابت ها پشتوانه های آینده تیم ملی بوکس هستند، لذا این مسابقات دارای اهمیت بالایی برای فدراسیون است .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی مسابقات بین المللی بوکس جام فجر به استان واگذار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش