Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:04:03 GMT

۹۹.۵ جمعیت شهری البرز زیر پوشش شبکه گاز قرار دارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۷۹۶

۹۹.۵ جمعیت شهری البرز زیر پوشش شبکه گاز قرار دارد

به گزارش ایرنا ، حسین تقی نژاد روز سه شنبه در حاشیه بازدید روح‌الله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز البرز  با اشاره به ۲  ویژگی بارز در این استان گفت: استان البرز با رشد ۳ درصدی جمعیت و افزایش ۴۰ هزار مشترک جدید در هر سال، خود را از سایر استان‌ها متمایز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اولین گازرسانی به استان البرز ۳۱ سال می‌گذرد و توسعه  شبکه گاز در این استان هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: بعد از استقلال  شرکت گاز استان البرز از سال ۹۴ تاکنون تلاش شده ، توسعه گازرسانی در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد، به‌طوری‌که کلنگ خط انتقال گاز بوئین زهرا - کرج زده‌ شده است.

تقی نژاد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان البرز نیز تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات ما امروز با تکیه‌بر به‌روزترین نرم‌افزارهای دنیا پیش می‌رود و ما انتظار داریم کارها سهل‌تر و سریع‌تر انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در ادامه  با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان البرز گفت: سالانه بیش از ۵.۵  میلیارد مترمکعب گاز مصرف‌ شده است که از این میزان، ۵۰ درصد مربوط به نیروگاه‌ها و مابقی در سایر بخش‌های تجاری و خانگی مصرف می‌شود.

تقی نژاد اظهار داشت: بالغ‌بر ۲۸۰ هزار علمک، ۹۹.۵ درصد پوشش گازرسانی شهری و ۹۴ درصد پوشش روستایی تاکنون انجام‌شده است.

شرکت گاز البرز حدود ۸۵۰ هزار مشترک دارد .

۷۴۱۰/6993

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی گفت: ظرفیت ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه هدف این صندوق حمایت همه جانبه از تولید و رونق بازار مسکن کشور است، گفت: با تعریف ساز و کار مناسب و شناسایی بهترین شیوه‌های حمایتی، پشتیبانی از ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در برنامه این صندوق قرار دارد.

وی گفت: ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است.

همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هم در این دیدار با توجه به پتانسیل بالای بافت‌های فرسوده برای خانه سازی بدون نیاز به تأمین زمین جدید، گفت: ظرفیت احداث مسکن جدید در این بافت‌ها بیش از ۴.۵ میلیون واحد است.

آئینی افزود: ۳۵ درصد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده شهری به صورت تک واحدی و ۷۴ درصد آن‌ها کمتر از ۳ واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مالکین و سازندگان به ساخت خانه با تراکم بالا ترغیب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد