Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عمومی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مدیران بنیاد کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی ریاحی کیا مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد با اعلام این خبر گفت: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل و تأکید معاون توسعه منابع و مدیریت بنیاد در خصوص برگزاری این دوره آموزشی، اداره کل توسعه منابع انسانی با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور اقدام به برگزاری دوره آموزشی عمومی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این دوره برای کارکنان به مدت 12 ساعت (15 دوره) و برای مدیران به مدت 8 ساعت (یک دوره) خواهد بود و دوره آموزشی پدافند سایبری ویژه کارشناسان آمار و اطلاعات نیز به مدت 6 ساعت (یک دوره) برگزار می‌شود.
مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده، کلاس آموزشی دوره عمومی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان (رسمی، پیمانی و انجام کار معین) ستاد مرکز، به‌صورت حضوری در تیر و مردادماه سال جای در محل اداره آموزش کارکنان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه