Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مرادی پور بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری نشست تخصصی کارشناسان جمعیت هلال احمر کشور در فومن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دو نشست علمی و تخصصی برای روسای ادارات و معاونین جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این سومین نشست از سلسله نشست‌های آموزشی و توانمند سازی حوزه آموزش و پژوهش هلال احمر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست به مدت سه روز و با حضور ۷۰ کارشناس از سراسر کشور در هتل معین شهرستان فومن در حال برگزاری است.

مرادی پور در ادامه با بیان اینکه اساس و ساختار سازمانی جمعیت هلال احمر کشور دارای چند گروه اعم از امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و معاونت‌های مختلف به ویژه معاونت آموزش، پژوهش و فناوری است، گفت: این جمعیت توجه ویژه‌ای به حوزه آموزش در دو طیف فراگیر «داوطلبان» و آموزش همگانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای داشتن جامعه آماده و تاب آور در هنگام بروز حوادث و سوانح به ویژه بلایای طبیعی نیازمند توجه به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی هستیم، تصریح کرد: این اداره کل تلاش می کند تا در راستای رسالت اصلی خود که همان آموزش بوده داوطلبان، علاقه مندان، جوانان و حتی رده‌های سنی بالاتر را تحت پوشش قرار دهد.

مدیرکل آموزشهای تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر با اشاره به وجود پایگاه امداد و نجات جاده ای، کوهستانی و دریایی، افزود: هر کدام از این پایگاه‌ها نیازمند آموزش های تخصصی خود هستند تا در زمان حوادث بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. افراد آموزش دیده در این دوره‌ها به عنوان مربیان و مدرسان امداد و نجات در آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در ادامه به انواع آموزش‌ها در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: آموزش بدو خدمت، ضمن خدمت و آموزش در سطح مدیران از سوی جمعیت هلال احمر برای توانمندسازی جامعه هدف خود مورد استفاده قرار می گیرد.

مرادی پور با بیان اینکه یکی از بزرگترین مراکز آموزشی کشور در چاف لنگرود قرار دارد، گفت: یک مرکز دیگر نیز در انزلی قرار دارد که برای جوانان در نظر گرفته شده که برای ساماندهی به امرو آموزشی است.

کد خبر 4680640

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است