Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است. تاریخ انتشار: 16:38 - 08 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۶۸۱ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.

در همین راستا و با توجه به ملاقات و گفت‌وگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه ریزی درباره آن جریان دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش مشترک ایران و روسیه دریای عمان اقیانوس هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد