Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از آنجایی که امروز کشتارگاه های سنتی جمع شده‌اند و به حالت صنعتی در آمده‌اند اجرای احکام اسلامی به دلیل آنکه این کار با تغذیه و سلامت مردم مرتبط است، بسیار اهمیت دارد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از همدان، استان همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل و معاونان دامپزشکی استان همدان با بیان این که میزان مصرف گوشت در استان همدان نسبت به آمار کشوری بیشتر است، اظهار داشت: زمانی که مصرف گرایی ترویج پیدا کند به تبع آن کمیت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار دامپزشکی خراسان شمالی؛ دامداران مراقب بیماری «تب کریمه» باشند39 هزار نفر نیروی متخصص و تحصیل‌کرده در نظام دامپزشکی کشور عضو هستندکردستان| دامپزشکی در ارائه خدمات به روستانشینان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

وی افزود: افزایش توجه به کمیت و اینکه باید محصول را حتما به دست مصرف کننده برسانیم گاهی اوقات زمینه ساز کاهش کیفیت می‌شود اما کار شما این طور نیست و در هر لحظه باید هم مراقب کیفیت کالا باشید و هم کمیت کالا.

امام جمعه همدان با اشاره به این که وجود این مشکلات وظیفه شما را سخت‌تر می‌کند، تصریح کرد: در فقه، عبارتی به نام سوق المسلمین داریم، به این معنا که هر چه در بازار مسلمانان فروخته شود حلال است و حجیت دارد.

وی بیان کرد: نظارت شما بر نحوه صحیح انجام کار تقویت سوق المسلمین است و اگر خدای نکرده این نظارت نباشد سوق المسلمین در جامعه اسلامی به هم خواهد ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر این که بحث تغدیه وظیفه سنگینی است که بر عهده شما قرار داده‌اند، عنوان کرد: فعالیت در دامپزشکی نیازمند آن است که هم از نظر شرعی انسان مراقب باشد و هم از نظر سلامتی و این سختی کار شما را دو چندان می‌کند.

وی افزود: توجه در هر دو عرصه موجود بسیار مهم و ضروری است و از آنجایی که امروز کشتارگاه های سنتی جمع شده‌اند و به حالت صنعتی در آمده‌اند اجرا احکام اسلامی به دلیل آنکه کار شما با مسائل تغذیه و سلامت مردم مرتبط است، بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه همدان با اشاره به این که تا به حال شاهد شیوع بیماری خاصی در استان نبوده‌ایم، ابراز کرد: با وجود آنکه زمینه بیماری‌ها بسیار زیاد است اما این که تا به حال در استان مشکل خاصی نداشتیم حاکی از آن  است که مجموعه شما به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

وی  با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان اداره دامپزشکی همدانگفت: شما باید قدر خودتان و کارتان باشید چرا که شما ضامن سلامت مردم در حوزه دام هستید.

 انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود