Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران از مقاطع سختی در گذشته سربلند بیرون آمدند و از آزمون های کنونی نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، آیت الله محمد محمدی ری شهری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان قزوین طی سخنانی گفت: یکی از سنت های الهی که برای انسان سازی در نظام آفرینش وجود دارد و به بیان های مختلف در قرآن کریم و روایات اسلامی به آن تصریح شده، « آزمون » هایی است که انسان های مومن برای آمادگی آن روز موعود با آن مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طبق بیان قرآن مجید، انسان هایی که ادعای معیت با قرآن و پیامبر(ص) را می کنند، رها نخواهند شد و مورد آزمایش قرار خواهند گرفت، مانند کسانی که در قبل مورد آزمایش قرار گرفته اند، آزمایش خواهند شد.

 

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بیان کرد: به تعبیر دیگر، فلسفه مرگ و زندگی پرورش انسان های شایسته و انجام « احسن عمل » است و در تعبیر دیگر نیز فلسفه جهان آفرینش « انسان سازی » بیان شده است، به این مفهوم که جهان در حقیقت کارخانه انسان سازی است.

 

 محمدی ری شهری با بیان این مطلب که روز هفتم مرداد، روز عزل و فرار بنی صدر از کشور است، گفت: بنی صدر به خیال خام خود، فکر می کرد، مردم در انتخابات به او رای داده اند، در حالی که مردم به امام و انقلاب و ارزش های اسلام  رای داده بودند و آخر کار او هم همین شد که با آرایش و لباس زنانه از کشور فرار کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری آزمون بسیار مهم دیگر آن دوران را آزمون دوران قائم مقامی رهبری، برشمرد و گفت : الحمدلله مردم از آن آزمون بسیار سربلند بیرون آمدند و در دوران مقام معظم رهبری نیز مردم، بحران های بسیار مهمی را درکنار رهبری و ولایت از سرگذرانده اند و شیاطین مستکبر جهان و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل با تمام توان در حال فشار آوردن به مردم و در خیال شکست ملت هستند، ولی این مردم به طور قطع رهبری را رها نخواهند کرد.

 

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: یکی از ویژگی های مردم زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج)، بصیرت  است و دشمن کور خوانده اگر فکر کند که می تواند، مردم را از نظام اسلامی جدا کند.

 

محمدی ری شهری بیان کرد: ان شاءالله با رهبری امام گونه رهبرمعظم انقلاب، مردم این کشور از آزمون های کنونی نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دلیل این امیدواری نیز بصیرتی است که مردم طی دهه های گذشته از خود نشان داده اند و ان شاء الله همین مردم زمینه ساز حکومت جهانی  اسلام به رهبری حضرت ولیعصر(عج) خواهند بود.

 

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث اظهار امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو نیز مردم افراد با بصیرتی را خواهند برگزید که درجهت ارزش هایی که خطوط اصلی آن را رهبرمعظم انقلاب تبیین کرده اند، قرار دارند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها روزنامه مجلس اوقات فراغت مسجد خراسان جنوبي میراث فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون های سخت آیت الله ری شهری عضو مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آموزش و پرورش ما سربلند است
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»