Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  حامد فلاح‌زاده با اشاره به تعویق زمان شروع مسابقات لیگ برتر گفت: متأسفانه عدم برنامه‌ریزی درست از سوی سازمان لیگ باعث شده است تا برنامه تمرینی ما به‌هم بریزد. کادر فنی سایپا براساس پیش‌بینی‌هایی که داشت، تمرینات را شروع کرد، ولی حالا شاهد تعویق مسابقات هستیم که این موضوع اصلاً خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی تیم‌ها که دیر شروع کردند یا شرایط سختی داشتند، نسبت به این موضوع اعتراضی ندارند و در واقع اعتراض از سوی تیم‌ها یکدست نیست.

وی در ادامه تأکید کرد: ما تمرینات آماده‌سازی را زود شروع کردیم و در حال حاضر با این وضعیتی که ایجاد شده است، سایپا ضرر خواهد کرد. در حال حاضر بحث تجهیز ورزشگاه‌ها مطرح است، ولی این موضوع چه ربطی به باشگاه‌ها دارد؟! مگر استادیوم‌های ایران در اختیار باشگاه‌هاست که بخواهند با این شرایط سخت کنار بیایند؟ امیدوارم هر چه سریع‌تر بازی‌ها شروع شود تا تیم‌ها هم از این بلاتکلیفی رها شوند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد تیمی که نارنجی‌پوشان برای فصل جدید بسته‌اند، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و بازیکنان سایپا برای درخشش در لیگ امسال انگیزه زیادی دارند. در بازی‌های دوستانه نمایش خوبی داشتیم و در جام شهدا هم قهرمان شدیم که این می‌تواند روحیه ما را برای شروع لیگ برتر بالا ببرد.

فلاح‌زاده درباره رقابت با احمد گوهری در فصل پیش رو هم اظهار داشت: گوهری قبلاً هم در سایپا بوده و دوباره به این تیم بازگشته است. من و گوهری دوست هستیم و رقابت سالمی با هم داریم، اینکه چه کسی بازی کند به تصمیم کادر فنی مربوط می‌شود. همه‌ی ما تلاش می‌کنیم تا سایپا نتیجه بگیرد.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم