Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به نقش اثر گذار دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها گفت: دولت برای آبادانی روستاها تسهیلات کم بهره می‌دهد. ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، قدرت اله ولدی ظهر امروز در گردهمایی دهیاران شهرستان با اشاره به اینکه دهیاران خط مقدم و خاکریز اول پاسخگویی به مردم در روستاها هستند، اظهار داشت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید بر اساس ظرفیت‌های موجود در منطقه طرح و برنامه‌هایی ارائه دهند که اشتغالزا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7000 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد3 هزار طرح کارآفرینی در روستاها جمع‌آوری شد؛ افزایش سهم دهیاری‌ها از محل عوارض سوختاعتبارات دهیاری‌های کشور 70 درصد افزایش‌ یافت

وی با بیان اینکه دهیاران باید در انجام کارهای روستا با شوراهای اسلامی خود تعامل تنگاتنگ داشته و از تک روی پرهیز کنند ابراز کرد: دهیاران با بالا بردن مشارکت مردم در عمران روستایی باید خلاقیت داشته و با همفکری نخبگان، شوراهای اسلامی و صاحب نظران ظرفیت روستاها را احصاء کنند.

ولدی با بیان اینکه دهیاران  باید به عنوان پل  ارتباطی مردم و دولت برای برطرف کردن مشکلات روستاها ارتباط تنگاتنگ و تعامل با مسئولان را در اولویت کاری خود قرار دهند، تصریح کرد:  دهیاران با هم فکری شوراهای اسلامی و مدیریت دقیق منابع باید به فکر درآمدزایی و خدمت‌رسانی به مردم باشند.

  فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه امروز مهمترین دغدغه همه مسئولان و نمایندگان خدمت‌رسانی به دورترین روستاهای کشور است، افزود: محقق شدن این امر نیاز به کمک و همراهی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی  و به ویژه دهیاران  دارد که باید برای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

وی از شروع طرح بازدید از روستاها شهرستان  به همراه معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در این بازدیدها کلیه مشکلات روستاها با توجه به درخواست‌های دهیاران و شوراهای اسلامی احصاء و پیگیری خواهد شد.

ولدی با اشاره به اینکه دهیاران در روستاها با هماهنگی بخشدار مسئول پیگیری و هماهنگی کارهای عمرانی، فرهنگی و غیره هستند، اظهار داشت:  هم اکنون دولت تسهیلات کم بهره در اختیار روستاها می‌گذارد که ضروریست دهیاران شهرستان از این شرایط ویژه برای رفع مشکلات مردم، رونق کسب وکار، آبادانی و توسعه زیرساخت‌ها بهره گیرند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به  نقش تاثیرگذار و بی بدیل  دهیاران در توسعه روستاها با ابراز خوشحالی از وجود دهیاران خانم در شهرستان ملایر بیان کرد: دهیاران خانم نیز پا به پای آقایان برای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در روستاها تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

وی خواستار درج اطلاعات و مشخصات مربوط به روستاهای شهرستان در تابلوهای ورودی روستا شد و تصریح کرد: این امر به منظور معرفی هر چه بیشتر روستا و اطلاع‌رسانی بهتر به مسافران  بسیارحائز اهمیت است.

فرماندار ویژه ملایربا اشاره به لزوم عدم دخالت شوراهای اسلامی در امور اجرایی دهیاری‌ها افزود: ضروریست شوراها با نظارت صحیح بر عملکرد دهیاری‌ها و مشاوره درست آنها را در اجرای دقیق قوانین و مصوبات یاری کنند.

انتهای پیام/ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی