Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:57:36 GMT

درخودماندگی کودکان مبتلا به اوتیسم + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۹۰۶۵

درخودماندگی کودکان مبتلا به اوتیسم + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اوتیسم یا درخودماندگی اختلالی عصبی است که با علائمی مانند دیر زبان باز کردن کودک، انجام حرکات تکراری و غیر معمول و تمرکز طولانی مدت روی اشیاء نمایان می‌شود.

برای افزایش کیفیت زندگی مبتلایان به اوتیسم جشنواره‌ای برگزار شده است تا گوش شنوایی برای مشکلاتشان پیدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: بی توجهی به کودکان اوتیسمی باوجود هزینه‌های میلیونی درمان + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم اوتیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، پس از تجزیه و تحلیل خون ۲۰۰ زن سفیدپوست بریتانیایی که نیمی از آنها به آرتروز زانو مبتلا بودند و نیمی دیگر مبتلا به این بیماری نبودند، محققان دریافتند که وجود برخی از نشانگرهای زیستی زنان مبتلا به آرتروز زانو را از زنان بدون این بیماری متمایز می‌کند.

دکتر «ویرجینیا بایرز کراوس»، نویسنده ارشد این مطالعه و جراح ارتوپدی در دانشکده پزشکی دانشگاه دوک کارولینای شمالی، گفت: «ما دریافتیم که می‌توانیم افرادی را که در معرض خطر ابتلاء به آرتروز زانو هستند شناسایی کنیم، اما چیزی که هیجان‌انگیز بود این بود که هشت سال قبل از اینکه آنها تغییراتی در اشعه ایکس داشته باشند، توانستیم آن را شناسایی کنیم.»

این مطالعه مبتنی بر تحقیقات قبلی است که در آن آزمایش خون ۷۴ درصد دقت در پیش‌بینی پیشرفت آرتریت زانو و دقت ۸۵ درصد در تشخیص آرتریت زانو را نشان داد.

در حالی که هیچ درمانی برای آرتروز زانو وجود ندارد، موفقیت درمان‌های جدید می‌تواند به شناسایی زودهنگام بیماری و کاهش سرعت پیشرفت آن بستگی داشته باشد.

محققان تاکید کردند که درست مانند بیماری قلبی، پوکی استخوان یا بیماری آلزایمر، آرتروز زانو نیز یک اختلال مزمن است که معمولاً در اواخر بیماری تشخیص داده می‌شود. به گفته محققان، با شناسایی زودتر آن، پزشکان به طور بالقوه می‌توانند این بیماری را قبل از اینکه ناتوان کننده شود، متوقف کنند.

کراوس گفت: «در واقع با شناسایی زودتر آن، می‌توانیم از ناتوانی، درد و بدتر شدن کیفیت زندگی جلوگیری کنیم.»

به گفته کراوس، اگر بیماران از طریق آزمایش خون متوجه شوند که در معرض خطر بالای آرتروز زانو هستند، می‌توانند تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنند که شامل کاهش وزن، ورزش، تغذیه سالم یا حتی تزریق استروئید می‌شود.

محققان همچنین تاکید کردند که آرتروز زانو برای بیماران چیزی بیش از دردناک است: همچنین منجر به اکثر موارد تعویض مفصل می‌شود و بار اقتصادی زیادی ایجاد می‌کند.

کد خبر 6097590

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها