Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:10:35 GMT

دیدار مسئولان با خانواده شهید قنبری در نهبندان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۹۱۴۴

دیدار مسئولان با خانواده شهید قنبری در نهبندان

محمد مخبر در این دیدار که با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه نهبندان برگزار شد گفت: صبر خانواده شهدا نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد.

وی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و انقلاب محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محمدعلی قنبری سال ۱۳۵۱ در روستای طارق نهبندان متولد شد و سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر دیروز (دوشنبه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان این استان وارد بیرجند شد و ۲ طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور با مشارکت بنیاد برکت شامل جوجه تن طلا که محصول آن جوجه یکروزه است و مزرعه پرورش مرغ تخم‌گذار را در نخستین روز سفر خود افتتاح کرد.

همچنین صبح امروز (سه شنبه) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی با محوریت اشتغالزایی و توسعه اقتصادی تفاهم‌نامه امضا کردند که این تفاهم‌نامه در زمینه ایجاد، ساماندهی و تکمیل زنجیره ارزش پرورش شتر و دام سبک و تبدیل استان خراسان جنوبی به قطب تامین و ترانزیت شتر و محصولات آن در کشور تا سال ۱۴۰۰ به مبلغ سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال منعقد شد.

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نهبندان کتابخانه عمومی محتاج نهی نهبندان به نمایندگی از ۱۰‌ کتابخانه عمومی برکت در کشور و ۳۶۰ طرح اشتغالزایی اجتماع‌ محور برکت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح و بازدید از طرح‌های مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت و طرح اشتغالزایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان از برنامه‌های سفر ۲ روزه محمد مخبر و هیات همراه به این استان است.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان است.

۷۵۵۹*۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب حضرت امام خانواده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری