Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین انزابی رئیس هیات نجات غریق آستارا عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: نجات یافتگان، امروز در مناطق خطر آفرین ساحل شریعتی و اطراف طرح سالمسازی سفیر امید شنا می‌کردند و در نجات آنها نیروهای هلال احمر نیز همکاری کردند.
وی اظهار کرد: جمعه هفته گذشته نیز ناجیان غریق هشت نفر را در آب‌های ساحلی آستارا از غرق شدن نجات داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انزابی افزود:  با توجه به استقبال زودهنگام مسافران تابستانی از نوار ساحلی آستارا، ۳۶ ناجی غریق با کارت‌های درجه یک و دو مهارت از فدراسیون نجات غریق و دو دستگاه جت اسکی در طرح‌های سالمسازی سفیر امید، صدف و لوندویل و ۱۴ منطقه خطر آفرین ساحل آستارا مستقر شده است.
انزابی ساعت کار ناجیان را هشت تا ۲۰ اعلام و گردشگران را به شنا در طرح‌های سالمسازی دریا و خودداری از شنا در هوای بارانی و مناطق خطرآفرین توصیه کرد.
شهرستان آستارا دارای ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر و سه طرح سالمسازی است.

**

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم روز سه شنبه در آئین بدرقه کاروان راهیان نور در محوطه سپاه این شهرستان گفت: ۴۵ نفر از بسیجیان آستارا با یک اتوبوس و یک خودروی سواری برای مدت سه روز، از مناطق عملیاتی کردستان بازدید خواهند کرد و برای آنها یادواره شهدا و شب‌های خاطره و روایت جنگ برگزار خواهد شد.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی مهم کشور است و همه ساله در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.
وی با بیان این که نقش بسیجیان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب، سنگین‌تر از دفاع مقدس است و باید تفکر بسیجی در بین دوستداران انقلاب ترویج یابد،  یاداور شد: پیش از این در سال جاری یک کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده بود .
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

۷۱۰۵ /6030

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان انقلاب دریای خزر دفاع مقدس کاروان راهیان نور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی گفت: بیش از ۵ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به تداوم امدادرسانی این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آب‌گرفتی اظهار کرد: لازم است بدانیم ۲۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در ۱۳۴ مورد عملیات امداد و نجات به ۵۰۲۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۲۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۱۸۶ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۱۵۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۹۹ قوطی کنسرو، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۰ ست شست‌وشو، ۷۶ ست بهداشتی و ۳۷ دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر بین متأثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ۲۱۹ تیم عملیاتی متشکل از ۷۷۷ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 750680

دیگر خبرها

  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر