Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با هدف مبارزه با مخلان اقتصادی و پیشگیری از سوءاستفاده برخی عناصر فرصت طلب، تیم اطلاعاتی هنگ مرزی خرمشهر و گروهان شلمچه موفق شدند با شناسایی تعدادی از دلالان غیرقانونی که با سوء استفاده از فضای اقتصادی کشور، مبادرت به خرید و فروش نامتعارف به مسافران و مترددین مرزی می‌کردند، تعداد ۱۳ نفر از آن‌ها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دستگیر شدگان ۷۵۰ میلیون ریال پول ایرانی، یک میلیون و ۱۱۲ هزار دینار عراقی و مبلغ یک هزار و ۵۰۰ دلار ارز خارجی نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه تصریح کرد: در لبیک گویی به فرمان رهبر انقلاب، برخورد قاطعانه با قاچاق، خرید و فروش غیرقانونی ارز، و دستگیری مخلان اقتصادی از مهمترین اولویت‌های مرزبانان خوزستان است.

سردار پاکباز در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده اولیه تشکیل و متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/پ

بارزه با مخلان اقتصادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود