Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:13:52 GMT

شکایت کره ای ها از یوونتوس به خاطر کریس رونالدو!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۰۲۸۴

شکایت کره ای ها از یوونتوس به خاطر کریس رونالدو!

بازی نکردن کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس با تیم منتخب کره جنوبی حاشیه ساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته یوونتوس در دیداری دوستانه در سئول با مصاف تیم منتخب کره جنوبی رفته و با نتیجه 3-3 متوقف شد. جمعیت کثیر حاضر در استادیوم در طول 90 دقیقه در انتظار به میدان رفتن کریستیانو رونالدو بودند اما طبق نظر مائوریتسییو ساری و برای رفع خستگی ستاره پرتغالی، وی 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا هواداران کره ای پس از عدم حضور کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه در تور پیش فصل یوونتوس در سئول در دیدار هفته گذشته، اقدام به شکایت برای جبران خسارت خود می کنند.

 

شرکت برگزار کننده این دیدار مدعی شده طبق قرارداد رونالدو باید حداقل 45 دقیقه بازی می کرده و یوونتوس مفاد قرارداد را رعایت نکرده است. این دادخواست در پی جبران 70000 وون (48 پوند) برای هر بلیط، 1000 دلار برای هزینه کمیسیون بلیت ها و یک میلیون وون (696 پوند) برای جبران خسارت های "اضطراب ذهنی" هواداران است.

 

کیم، مدیر این پروژه گفت افزود: "در چنین مواردی قیمت بلیط به  شاکیان ها بازپرداخت می شود زیرا این شرکت از طریق تبلیغات دروغین از طرفداران ستاره فوتبال استفاده کرده است. امروز تماس های زیادی با من گرفته شده و تصور می کنم حدود 60 هزار نفر دیگر نیز شاکی هستند.

 

در مورد موضوع درد و رنج ذهنی باید بگویم که برخی از این طرفداران، هواداران واقعی رونالدو هستند و شکایت کردن برای آنها بسیار دردناک است زیرا آنها عاشق رونالدو بوده و حافظ منافع وی هستند، اما با توجه به اوضاع نمی توان چنین انتظاری داشت."

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)