Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@17:32:49 GMT

برادرکشی در تهرانپاس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۱۹۹۱

برادرکشی در تهرانپاس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ساعت ۱۰ صبح  وقوع درگیری خونین در یک خانه مسکونی به مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام شد؛ ماموران رسیدگی به این درگیری را در دستور کار خود قرار دادند و به سرعت تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

ماموران با حضور در محل درگیری و پس از ورود به منزل مسکونی با مرد ٣٧ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو از ناحیه گردن و بازو به شدت مجروح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به لزوم انتقال این فرد به بیمارستان نیروهای اورژانس به سرعت در محل حاضر شدند و ضمن انجام عملیات پیش بیمارستانی وی را به بیمارستان منتقل کردند اما کمی بعد مشخص شد که این فرد به خاطر شدت جراحات و خونریزی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

پس از اینکه مشخص شد این مرد جان خود را از دست داده بازپرس ویژه قتل در جریان این درگیری مرگبار قرار گرفت و بررسی ها در زمینه جزئیات ماجرا آغاز شد.

در تحقیقات اولیه درباره این درگیری مشخص شد که این درگیری میان مقتول و برادر کوچکتر خود اتفاق افتاده است؛ از آنجایی که هویت قاتل مشخص بود دستگیری وی به سرعت انجام شد و او توسط ماموران به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ منصور حشمتیان -رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس- ضمن تایید این خبر اظهار کرد: برادر مقتول که جوانی ٢۵ ساله است پس از انتقال به کلانتری به صراحت به وقوع این درگیری اعتراف، و دلیل آن را  مشکلات خانوادگی عنوان کرد؛  این متهم هم اکنون برای انجام تحقیقات بیشتر  در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قتل خانوادگی برادرکشی درگیری خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان