Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:02:24 GMT

واگذاری زمین پروژه مسکن مهر ماسال به پیمانکار

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۲۳۷۰

واگذاری زمین پروژه مسکن مهر ماسال به پیمانکار

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدجواد عامر روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان ماسال با اشاره به مذاکرات انجام شده با مدیرکل راه و شهرسازی و مصوبات سفر شهرستانی اظهار داشت: بر این اساس پیمانکارانی که آمادگی لازم برای مشارکت در احداث این واحدهای مسکونی را دارند، می توانند تقاضای خود را به فرمانداری ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامر افزود: در این طرح بخش خصوصی طی قراردادی با اداره کل راه و شهرسازی پس از کارشناسی قیمت زمین متعهد می شود تعداد واحد آماده سهم دولت را بر اساس قیمت کارشناسی ارائه کند و مابقی واحدها از طریق بخش خصوصی به بازار عرضه خواهد شد.
وی افزایش استقبال گردشگران از ماسال و توریستی شدن شهرستان را یکی از دلایل گرانی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید فکری به حال اقشار ضعیف و اجاره نشین ها شود و اجرای طرح احداث مسکن انبوه می تواند تا حدی از این مشکلات بکاهد.
عامر همچنین با اشاره به پی گیری های صورت پذیرفته در جهت واگذاری مجتمع اداری شاندرمن به ادارات شهرستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی کامل خود را جهت واگذاری مجتمع اداری شاندرمن به ادارات شهرستان اعلام کرده و در همین راستا در صدد هستیم اداراتی که امکان استقرار آنها در بخش شاندرمن وجود دارد را در این مجتمع مستقر تا بتوانیم از این طریق در روند کارهای اداری شهروندان شاندرمنی تسهیل ایجاد کنیم.

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در ماسال؛ جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان برگزار و فرماندار در این جلسه بر لزوم رعایت اصول پدافند غیر عامل از سوی دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

وی افزود: با توجه اهمیت موضوع و پی گیری دولت، گزارش اقدامات هر دستگاه به طور دقیق و منظم از طریق سامانه مربوطه رصد خواهد شد و با دستگاه هایی که در این زمینه کوتاهی کنند، برخورد می شود.
وی با بیان اینکه در سیل اخیر شاهد بودیم در برخی از نقاط عدم رعایت اصول پدافند غیر عامل چه خسارات سهمگینی را به کشور وارد کرد، ادامه داد: همه دستگاه های شهرستان موظف هستند به طور منظم نسبت به برگزاری کارگروه مربوط به خود اقدام و گزارش اقدامات صورت پذیرفته را به صورت ماهانه به فرمانداری اعلام کنند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه تاکید کرد: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. البته هم‌اکنون ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد که ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

کد خبر 6089630 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی