Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:36:43 GMT

جلالی؛ تحقیق و پژوهش و عشق به مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۲۵۳۲

جلالی؛ تحقیق و پژوهش و عشق به مستطیل سبز

مربی با تجربه و مطرح فوتبال ایران در روزهایی که بیشتر زمانش را صرف کارهای تحقیق و پژوهش فوتبال می کند هنوز هم دوست دارد که کنار مستطیل سبز باشد.

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی مردی است که بیش از چهل سال است که در این فوتبال حضور دارد، از زمین های خاکی فوتبال دهه پنجاه و شاهین و وحدت در دهه شصت تا حضورش روی نیمکت پاس و کسب قهرمانی لیگ برتر در 48 سالگی تا امروز او یکی از عناصر اصلی فوتبال ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی در تمام این سال ها سبک کاری خودش را با همان شخصیت آرام و منطقی اش پیش برده است و در هجده دوره لیگ برتر یکی از حاضران همیشگی بوده است.


او البته آخرین بار فصل گذشته و با نساجی در لیگ برتر حضور داشت و نتایج خوبی هم با این تیم گرفت هرچند نیم فصل اولش در پیکان بر خلاف دو سال قبلی اش در این تیم روزهای خیلی خوبی برایش نبودند. در نساجی و در حالی که تیم را در آستانه آغاز نیم فصل دوم و با شرایط ویژه ای تحویل گرفت با 4 برد و 8 تساوی و سه باخت در رده دهم جدول و بالاتر از پیکان قرار داد.


جلالی در پیکان و در نیم فصل اول شرایط خوبی را سپری نکرد، فصل خوب برای او شروع شد اما شش بازی پایانی نیم فصل اول را با شکست پشت سر گذاشت. اما نباید فراموش کرد که جلالی پیکان را که در سال های قبل تیمی بود که یک سال در میان در لیگ برتر و لیگ یک بود و با وجود هزینه های زیاد به لیگ دسته پایین تر سقوط می کرد در دو سال پیاپی در رتبه ششم جدول نگه داشت و در لیگ هفدهم حتی می توانست این تیم را تا نزدیکی های کسب سهمیه ببرد.


او اما در روزهایی که تیم ها و مربیانشان در تدارک و برنامه ریزی برای فصل جدید هستند بیشتر تمرکزش را روی کارهای آموزشی و تحقیقی گذاشته است. شاید بتوان گفت که مجید جلالی یکی از اولین مربیان ایرانی است که با دفتر و قلم روی نیمکت نشست و سعی کرد که نگاه علمی و برگرفته از تحقیق و پژوهش را وارد فوتبال ایران کند.

مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود