Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:08:23 GMT

زنگ خطر برای رئال؛ آمار غیر قابل باور در 2019

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۳۰۴۷

زنگ خطر برای رئال؛ آمار غیر قابل باور در 2019

رئال مادرید در سال 2019 آماری از خود به جا گذاشته است که حداقل در سال های اخیر بی سابقه است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روند رئال مادرید در بازی های پیش فصل به بدترین شکل ممکن بوده و این تیم حتی نتوانسته در یک بازی(در جریان 90 دقیقه) نیز به پیروزی برسد. بدتر اینکه در هیچکدام از 4 بازی ای که برگزار کرده، حتی یک دقیقه هم از حریفان خود پیش نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال ابتدا 3-1 به بایرن باخت. سپس با آرسنال 2-2 مساوی کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. در بازی سوم به شکلی باورنکردنی 7-3 مغلوب اتلتیکو مادرید شد تا یک نتیجه تحقرآمیز را کسب کرده باشد و روز گذشته نیز در آئودی کاپ مونیخ، با یک گل به تاتنهام باخت.

 

 

 

 

هرچند زیدان در نششست خبری پس از بازی گفت که یک تیم فوق العاده در اختیار دارد و این روند با شروع لالیگا تغییر خواهد کرد اما نگاهی به نتایج و آمار رئال در سال 2019 نشان می دهد که باید نگران شرایط این تیم بود.

رئال در سال 2019 این حس را به هوادارانش منتقل کرده است که برای رسیدن به پیروزی توان لازم را ندارد.  رئال از زمانی که در 17 فوریه بازی را به جیرونا باخت و عملا شانس قهرمانی لالیگا را از دست داد، 21 بازی برگزار کرده و تنها موفق به کسب 7 پیروزی شده، یازده بار شکست خورده و سه تساوی نیز به دست آورده است.

 

 

 

 

در دوره ای که در آن هدایت رئال به عهده سولای و سپس زیدان بوده، رئال 30 گل زده و 39 گل پذیرفته است که نشان می دهد هم در گلزنی مشکل دارد و هم انسجام دفاعی این تیم بالا نیست و در کارهای دفاعی مشکلات زیادی دارد. زیزو که از یازده مارس به رئال برگشت، در این مدت تنها 5 پیروزی کسب کرده،  7بار رئال با هدایت او مغلوب شده و سه تساوی نیز حاصل شده است.

رئال با زیدان تنها در 33 درصد بازی هایش پیروز شده است در حالی که در مقطع اول حضور او در رئال، این تیم در 149 بازی، 105 پیروزی، 28 تساوی و 16 شکست کسب کرد.

رئال امشب در دیدار رده بندی آئودی کاپ به مصاف فنرباغچه خواهد رفت و باید دید می تواند آمار ضعیف خود را اندکی بهبود ببخشد یا خیر.

 

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم