Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام دیلم گفت: بیانیه گام دوم به عنوان یک سند راهبردی نظام است که باعث یاس دشمنان انقلاب و خوشحالی انقلابیون می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت‎الاسلام نورعلی دیلم‎» امروز( چهارشنبه 9 مرداد) در نشست نخبگانی تبیین و ایده‎پردازی بیانیه گام دوم انقلاب با خضور علمای اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با آرمان‎های دینی خود چهل سال را پشت سر گذاشت و در این چهل سال دشمنان از فتنه‎گری‎های خود دست برنداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  ادامه داد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان اذعان می‎کردند که مردم جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید  اما به لطف خدای متعال ملت ایران  چهل سال ماندگاری و مقاومت خود را جشن گرفت.

 

حجت‎الاسلام دیلم گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری بیانیه‎ای تحت عنوان بیانیه‎گام دوم انقلاب اسلامی را صادر می‎کند و این بیانیه به عنوان یک سند راهبردی است که باعث یاس دشمنان انقلاب و خوشحالی انقلابیون می‌شود.

 

وی افزود: این بیانیه فصل جدید جمهوری اسلامی ایران را در چله دوم انقلاب رقم خواهد زد و به این منظور  در تهران دبیرخانه مدارس نخبگان کشور از علمای اهل سنت و تشیع دعوت شده تا در راستای تبیین و ایده‎پردازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  بیان کرد: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز بنا دارد که در سرفصل‎هایی از جمله بیانیه‎گام دوم انقلاب اسلامی، سواد رسانه‎ای و سبک زندگی اسلامی گام بردارد.

 

حجت‎الاسلام دیلم متذکر شد: در کل استان کارگاه‎ها و برنامه‎هایی در راستای سبک زندگی اسلامی برگزار شد که مورد توجه اهل سنت استان گلستان قرار گرفته است.

 

وی گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در گنبد کاووس تحت عنوان همایش تمدن نوین اسلامی با نگاه به بیانیه گام دوم آغاز خواهیم کرد و  در هفته آینده نیز مباحث تبیینی در مراکز شهرستان‎ها خواهیم داشت.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: سوال این است که چرا در چهل سالگی انقلاب اسلامی این بیانیه صادر شده است، عدد چهل عدد مبارکی است و در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است و مقام معظم رهبری با اشرافیتی که داشت این بیانیه را صادر کرد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت روزنامه روزنامه ها مجلس مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان کانون های مساجد حج بیانیه گام دوم مرکز بزرگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است