Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: اراده صاحبان واحدهای صنعتی در پیگیری مشکلات بخش تولید بسیار ضعیف است و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی به موقع در خدمت بخش صنعت هستند. استاندار سمنان با تاکید بر تسریع در روند رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان گفت : گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی با تاخیر انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان ادامه داد: عملکرد بانک‌های عامل استان سمنان در ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در ماه‌های گذشته مطلوب بوده و از زحمات بانک‌های فعال در این بخش قدردانی می‌کنم.

آشناگر اضافه کرد: بانک‌های عامل سمنان تا پایان مرداد برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارهای تسهیلات رونق تولید فرصت دارند و با برنامه‌ریزی اصولی باید تمامی این اعتبارها جذب شود.

وی تصریح کرد: مشارکت و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در ماه‌های گذشته برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان رضایت بخش بوده است.

استاندار سمنان گفت: رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی از ماه‌های گذشته در دستور کار قرار داشته و بانک‌ها برای رفع مشکل سرمایه در گردش در خدمت بخش تولید باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان دستگاه های اجرایی استان صنعت مدیریت بحران نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی