Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، سید اکبر بنی طباء پیرامون برگزاری پویش ملی بانوی آب اظهار داشت: در این پویش برنامه ریزی شده که حداقل ۲۰ هزار نفر از بانوان شاغل وخانه دار در سال ۹۸ با راهکارهای تامین، تصفیه و مصرف بهینه آب آشنا شدند چراکه نقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این پویش، بازدید بانوان از تصفیه خانه آب، حضور در خانه فرهنگ آب، همکاری و تعامل با فرهنگسراهای شهرداری در راستای حضور در جمع بانوان و آموزشهای لازم، دعوت و اجتماع بانوان در شهر های استان، حضور در تجمعات بانوان دستگاههای اجرایی استان اصفهان از جمله محورهای عملیاتی پویش ملی بانوی آب در استان اصفهان است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ نفر از همسران شاغل در شرکت  برق منطقه ای استان اصفهان از تصفیه خانه باباشیخعلی دیدن کردند و در این بازدید از نزدیک با فرایند تصفیه آب آشنا شدند،.

وی با بیان اینکه فاز اول این تصفیه خانه درسال ۶۸ با ورودی پنج متر مکعب بر ثانیه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب اصفهان در سال ۸۶ و با ظرفیت ورودی ۷.۵ متر مکعب بر ثانیه راه اندازی شده است، در این تصفیه خانه آب به دو روش فیزیکی و شیمیایی تصفیه می‌شود.

بنی طبا با اشاره به مراحل تصفیه آب در این تصفیه خانه اظهار داشت: آشغالگیری، تزریق و اختلاط مواد منعقد کننده، گندزدایی با ازن، دو مرحله ته نشینی و فیلتراسیون و ضد عفونی با کلر از مراحل تصفیه آب در این تصفیه خانه است و فعالیت‌های صورت گرفته برابر با آخرین استانداردهای روز دنیاست.

کد خبر 4681616

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری آب و فاضلاب روستایی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزقاسمی ظهر چهارشنبه در بازدید از تاسیسات شرکت آبفای استان ایلام اظهار کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای طرح‌های اساسی در پایداری آب شرب را به عنوان یک اولویت اصلی مد نظر قرار داده و سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز به سرعت این طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان ایلام اجرا شده که نیاز است نگهداری و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به نحو مطلوبی محقق شود.

جزقاسمی خاطرنشان‌کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا با حمایت‌های لازم، پروژه‌های اولویت دار این استان تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار گیرند.

محمد محمدی، مدیرعامل آبفای استان، در جریان این بازدید گفت: اولویت شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، تأمین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار شهرها و روستاها است که انتظار می‌رود در تأمین منابع و اعتبارات مورد نیاز در این حوزه همکاری‌های لازم انجام شود.

بازدید از ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، آبرسانی و تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی، تاسیسات آبرسانی شهر مهران، پایانه برکت، سیستم پیش تصفیه فاضلاب پایانه مرزی مهران، قرارگاه و پارکینگ اربعین، چاه‌های "دشت محسن آب"مهران، و بازدید تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان، از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بود که مدیرعامل آبفای استان توضیحات لازم در خصوص هر پروژه را در زمان بازدید اعلام نمود.

علیرضا جزقاسمی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر دو روزه به استان ایلام به همراه مدیرعامل و معاونین آبفای استان از پروژه‌ها و تاسیسات امور آب و فاضلاب شهرهای ایلام، ملکشاهی، مهران و ایوان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

کد خبر 6094299

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود