Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش نشانان تهرانی در عملیاتی یک بچه گربه را که داخل تونل مترو ایستگاه آزادگان گرفتار شده بود، نجات دادند.   به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۲ دقیقه ظهر امروز ماموران ایستگاه متروی آزادگان در خط سه قطار شهری پایتخت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که یک گربه در بالای دیوارهای داخل تونل مترو گیر افتاده است که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۱۲۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که یک بچه گربه در ارتفاع بالای داخل تونل محبوس شده و دو روز متوالی است که نمی تواند از آنجا خارج شود که در همین راستا عوامل آتش نشانی  با استفاده از یک نردبام ستی اقدام پایین آوردن و نجات جان این گربه کردند.
روابط عمومی سازمان  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای تهران با تایید این خبر اعلام کرد که این بچه گربه در محیط باز خارج از ایستگاه مترو رهاسازی شد.   عکس: آتش نشانی  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز