Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این نشست که تحت عنوان ششمین همایش هم اندیشی اعضای ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اساتید راهنما و مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در مجتمع باغ عرفان کرج و به میزبانی بنیاد شهید استان البرز برگزار شد، اعضا به بحث و گفتگو پیرامون چگونگی همکاری بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز با دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برای انجام هرچه سریعتر و بهتر امور مربوط به تحصیل این دانشجویان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه می‌توان به بررسی عملکرد اساتید مشاور در نیمسال تحصیلی دوم سال 98-97 و مقایسه آن با نیمسال اول، ارائه راهکارهای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به نمودار تحصیلی آنان و تلاش جهت نخبه پروری در این قشر، بررسی راهکارهای مناسب جهت اخذ شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر میهمان، نحوه پرداخت حق الزحمه اساتید مشاور و برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی زبان انگلیسی در نیمسال دوم اشاره کرد.

همچنین ارائه و بررسی پیشنهادات، جمع‌بندی و تصمیم‌گیری در خصوص راه‌های نشر فرهنگ ایثار و شهادت و نیز حمایت از پایان نامه ها و آثار دانشگاهی با موضوع ایثار و شهادت از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.

در این نشست محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحدکرج، مصطفی مبلغی معاون توسعه مدیریت و منابع، منصوره تجویدی معاون علوم پزشکی، حسن شوندی معاون آموزشی، یعقوب فتحی مدیرکل فرهنگی و دانشجویی و معصومه اکبری مدیر امور شاهد و ایثارگران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جلسه حضور داشتند، همچنین رمضان جهانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، حمیدرضا جوانبخت معاون فرهنگی و دانشجویی سمای کرج و اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز از دیگر شرکت کنندگان در این گردهمایی بودند.

از سوی بنیاد شهید استان البرز نیز سلیمان رستمیان به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید استان البرز در این جلسه شرکت داشت و حمید ذوالفقاری معاون فرهنگی و خلیل رضوانی رئیس آموزش بنیاد شهید استان البرز، سیدمحمد حسینی رئیس بنیاد شهید منطقه 1 استان البرز و محمد پالیزبان معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه 1 استان و جمعی از کارشناسان بنیاد شهید و ایثارگران در این نشست حضور داشتند.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز بنیاد شهید و امور شاهد استان البرز اساتید مشاور و راهنما فرهنگ ایثار و شهادت ستاد شاهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج استان البرز فرهنگ ایثار و شهادت ستاد شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی