Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خلاص شدن از دست نیمار حاضر شده او را بیش از 40 میلیون یورو ارزان‌تر از آن چیزی که دو سال پیش از بارسلونا خریداری کرد بفروشد و اگر پیشنهادی 180 میلیون یورویی هم برای او دریافت کند، با انتقالش موافقت می‌کند.

نیمار 27 ساله پس از تجربه دو سال کم فروغ در پایتخت فرانسه، از تصمیمش برای ترک بارسلونا پشیمان شده و به کارفرمایان خود گفته که می‌‌خواهد از قهرمان لوشامپیونه جدا شود و به کاتالونیا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

PSG‌ اما با درخواست وی مخالفت و قیمت فروش او را در ابتدای تابستان 300 میلیون یورو اعلام کرد. اکنون اما طبق ادعای اسپورت این رقم 120 میلیون یورو کاهش یافته است. این در حالیست که نشریه سان انگلیس مدعی شده است که پاری‌سن‌ژرمن همچنان همان 300 میلیون یورو را برای فروش نیمار می‌‌خواهد.

با وجود اخبار متناقضی که درباره رقم مورد نظر پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار منتشر شده است، یک نکته درباره رویکرد این باشگاه مشخص و آن این است که قهرمان فرانسه به سبب اختلافات قدیمی‌اش با کاتالان‌ها تمایلی به گوش دادن به پیشنهادهای قهرمان لالیگا برای پس گرفتن نیمار ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در چارچوب دور برگشت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و دورتموند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شاگردان ترزیچ با پیروزی امشب با برد ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تک گل دورتموند را متس هوملس در دقیقه 49 به ثمر رساند. خلاصه این بازی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • حمله الخلیفی به خبرنگار: هیچی فوتبال نمی‌فهمی!
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • عصبانیت شدید الخلیفی بخاطر سوال در مورد انریکه
  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند