Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، غضنفر آرام گفت: از محل بند "ب" و بند " ه" اعتبارات اسناد خزانه اسلامی, مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که با برنامه ریزی و تلاشهای صورت گرفته صددرصد این مبلغ جذب گردید.

وی بیان داشت:  اعتبارات اسناد خزانه اسلامی شیوه و روشی خوب و مطمئن برای پرداخت بدهی های دولت به پیمانکاران و طلبکاران میباشد که دستگاههای اجرایی استان میتوانند با استفاده از ظرفیت این اسناد نسبت به پرداخت بدهی های خود به ذینفعان بابت طرح های تملک دارائیهای سرمایه ای اقدام نمایند و این اسناد با قیمت اسمی و در سررسید معین به ذینفعان پرداخت میگردد و قابلیت خرید و فروش در فرابورس و بازارهای ثانویه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی پیمانکاران ، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را بازوان توانمند دولت در انجام طرح های عمرانی در راستای آبادانی کشور برشمرد و افزود: ما به دنبال رفع مشکلات و پرداخت مطالبات و توانمندی بیش از پیش پیمانکاران و فعالان اقتصادی هستیم و در این شرایط که با مشکلات اعتباری و بودجه ای روبرو هستیم، اسناد خزانه اسلامی فرصت ارزشمندی برای تسویه بدهی های دولت به طلبکاران و پیمانکاران هست و باید از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را در راستای حل مشکلات اقتصادی استان ببریم.

آرام با تاکید بر ضرورت همت و تلاش بیشتر دستگاههای اجرایی استان برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سال ۱۳۹۸ یادآور شد: تاکید استاندار محترم در راستای حل مشکلات پیمانکاران و نیز رونق طرحهای عمرانی در جذب و استفاده بهینه از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است و قطعا با استفاده از این شیوه و ابزار مالی که مورد تائید و تاکید  وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تامین منابع مالی طرحهاست خواهیم توانست گامی مهم و اثرگذار در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان برداریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: از الان نیز توجه و تلاش ما معطوف به برنامه ریزی در راستای جذب اعتبارات سالجاری است و در این راستا با تعامل و هماهنگی با مدیریت ارشد استان انشاء اله خواهیم توانست گامهای خوب و اثربخشی برداریم.

۴۶

کد خبر 1285274

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف دونالد ترامپ عربستان سینمای ایران ایران و آمریکا دولت دوازدهم سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین