Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@21:04:05 GMT

صدر گیشه بار دیگر رنگ کمدی گرفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۴۵۸۰

صدر گیشه بار دیگر رنگ کمدی گرفت

بررسی آمار فروش این هفته سینماها هر چند بار دیگر در صدر گیشه تغییر ایجاد نکرده است اما بر خلاف چند هفته گذشته نشان از تغییر زیاد در میانه جدول دارد.

دو فیلم کمدی ایکس لارج و تگزاس ۲ خوب فرختند و حالا بالاتر از سرخپوست در رده دوم و سوم جدول قرار گرفته‌اند.

فیلم قصر شیرین تازه‌ترین ساخته رضا میرکریمی هم در اولین هفته فروش خوب استقبال شد و با فروشی نزدیک به اثر دوم جدول پرفروش‌ها در رده چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر نکات بررسی گیشه این هفته، افت سه پله‌ای فیلم سرخپوست است که بعد از اینکه مدت‌ها در رده دوم پرفروش‌ها قرار داشت این هفته به رده پنجم سقوط کرده است.

شبی که ماه کامل شد

اما در بررسی آمار فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی فیلم شبی که ماه کامل شد با اکران در ۱۲۹ سالن سینما ۱ میلیارد و ۸۶  میلیون تومان فروخت و در صدر پرفروش‌های هفته قرار گرفت.

این فیلم در مجموع ۸ هفته نمایش به فروش ۱۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی رسیده است.

شبی که ماه کامل شد روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود، دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد...

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون و آرمین رحیمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ایکس لارج

فیلم سینمایی ایکس لارج در چهارمین هفته نمایش خود با فروش ۷۶۱ میلیون تومانی با سه پله صعود به رده دوم پرفروش‌های هفته رسیده است.

این فیلم کمدی در مجموع ۵ هفته نمایش در ۱۵۶ سالن سینما در مجموع ۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان فروخته است.

ایکس لارج داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری، علی صادقی، رضا ناجی و بهاره رهنما بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تگزاس ۲

اما فیلم سینمایی تگزاس ۲ نیز همچنان خوب می‌فروشد و در پانزدهمین هفته از اکران خود با یک پله صعود به رده سوم رسیده است.

این فیلم این هفته با اکران در ۸۶ سالن سینما ۷۵۱ میلیون تومان فروخته تا ر مجموع نیز به فروش ۲۲ میلیارد و ۳۷۷ دست یابد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران.

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران تگزاس ۲ هستند.

قصر شیرین

فیلم سینمایی قصر شیرین نیز در نخستین هفته نمایش خود در ۱۰۰ سالن سینما ۶۸۱ میلیون تومان فروخته است و در رده چهارم پرفروش ها قرار گرفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است...

حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سرخپوست

فیلم سینمایی سرخپوست نیز این هفته با فروش ۶۵۹ میلیون تومان در رده پنجم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است.

سرخپوست در مجموع ۸ هفته نمایش در ۱۰۰ سالن سینما نیز فروشی معادل ۱۲ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان داشته است.

در این فیلم نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست آمده است: سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند…

زهر مار

فیلم سینمایی زهر مار نیز در ششمین هفته اکران، فروش ۵۲۸ میلیون تومانی را تجربه کرده است تا در مجموع فروش آن به ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برسد.

این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی سیدجواد رضویان است این هفته با نمایش در ۱۱۶ سالن سینما با یک پله سقوط در رده ششم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است.

زهر مار روایت مردی به نام رضاست که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند...

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فروش فیلم ها گیشه سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین لباس‌های فصل جاری NBA

فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، عنوان پرفروش‌ترین پیراهن فصل جاری NBA را در اختیار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استیفن کری، فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، عنوان پرفروش‌ترین پیراهن فصل جاری NBA را در اختیار دارد. لیست 15 پیراهن پرفروش این فصل NBA به شرح زیر است:

چرا گوبر بازیکن دفاعی سال NBA شد؟

1- استیفن کری، گلدن استیت
2- لبران جیمز، لیکرز
3- جیسون تیتوم، بوستون
4- ویکتور ومبانیاما، سان آنتونیو
5- یانیس آنتتوکمپو، میلواکی
6- لوکا دانچیچ، دالاس
7- دوین بوکر، فینیکس
8- کوین دورنت، فینیکس
9- دیمین لیلرد، میلواکی
10- تایریس مکسی، فیلادلفیا
11- جا مورنت، ممفیس
12- جوول امبید، فیلادلفیا
13- نیمولا یوکیچ، دنور
14- لاملو بالا، شارلوت
15- جیلن برانوسن، نیویورک

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین لباس‌های فصل جاری NBA
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته