Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی با اشاره به اینکه باید توانمندسازی مردم به ویژه در مناطق روستایی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: هدف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توسعه کسب و کارهای روستایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» ظهر امرور(۹ مرداد) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه خدمات دولت‌ها در مناطق روستایی طی ۴۰ سال گذشته به دلیل بی توجهی به توسعه متوازن منطقه ای، منجر به توسعه روستایی نشده است، گفت:ایجاد برخی امکانات در روستاها مانند مدرسه، جاده آسفالت و اینترنت نه تنها باعث ماندگاری مردم در مناطق روستایی نشده است بلکه فرآیند مهاجرت مردم از روستاها به حاشیه شهرها را سرعت بخشیده است و امروز با معضل جدی حاشیه نشینی رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه توانمندسازی مردم به ویژه در مناطق روستایی باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: تجربه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان کرمان ثابت کرد که برای دستیابی به توسعه و پیشرفت باید ظرفیت شرکت های توسعه گرا را به کار گرفت و ارکان حاکمیت پشتیبان این شرکت ها باشند.

 

وی اظهار کرد: در ۸ ماه گذشته با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، ۸۰ شرکت و سازمان اعم از مجموعه های بزرگ اقتصادی و نهادهای اجرایی مسئولیت توسعه منطقه ای استان را برعهده گرفته اند و اقدامات خوبی هم تا به امروز انجام شده است.

 

رزم حسینی با بیان اینکه هدف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توسعه کسب و کارهای روستایی است، افزود: معتقدیم وقتی که مردم به معین های اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند، منابع مالی خود را به سمت ایجاد کسب و کار هدایت خواهند کرد و بدون شک آثار اجتماعی بسیار خوبی هم به دنبال خواهد داشت.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه مدیریت استان است، خاطرنشان کرد: هر نهاد، شرکت، سرمایه گذار و کارآفرینی که در امر توسعه و تحقق اهداف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مشارکت کند، دست او را به گرمی می فشاریم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه اوقات فراغت روزنامه ها مجلس خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان محمد جواد ظریف الگوی مثلث اقتصادی توسعه روستاها استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان