Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در مراسم تکریم ومعارفه فرماندهان تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات منطقه ای و فرامنطقه‌ای دشمن را رصد و دکترین دفاعی خود را براساس تهاجم دشمن برنامه ریزی کرده است .

وی افزود: ارتش از آمادگی بالایی در دفاع از میهن اسلامی برخوردار است و از زمانی که دلاور مردان غیور ارتش در نوار مرزی شرق کشور مستقر شده اند شاهد امنیت پایدار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آذریان ارشد نظامی آجا در شمالشرق، با قدردانی از زحمات چند ساله امیر سرتیپ ستاد حمیدرضا جعفری، فرمانده سابق تیپ 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی، سرهنگ زرقام مرادی را به سمت فرماندهی این تیپ معرفی کرد.

وی تاکید کرد:تیپ مستقل پیاده 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.

امیر آذریان گفت :این یگان نظامی تاکنون هزار و 520 شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد