Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد مهدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از این لحظه مالکان نساجی مازندران هیچ سمتی در باشگاه ندارند و برنامه آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیانیه نماینده مالکان باشگاه نساجی به شرح ذیل است:

قبلاً بین صنیعی‌فر و حدادیان و اژدری به عنوان خریدار باشگاه یک مبایعه نامه نوشته شده بود، اما خریدار جدید تعهدات خود را با وجود آگاهی کامل از بدهی‌های باشگاه و موارد دیگر انجام نداد یا به عبارت بهتر از انجام آن طفره رفت؛ لذا علیرغم میلی باطنی جهت تنویر افکار عمومی، تصویر قرارداد و تبصره مربوط به بدهی‌های باشگاه منتشر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی چند روز قبل نیز در تهران یک جلسه بین هر دو مالک و مسئولان استان مازندران برگزار شد. در این جلسه یک متمم جدید نوشته شد و طبق آن قرار شد تا روز سه‌شنبه (دیروز) مبلغ ۴ میلیارد تومان از طرف مالک جدید در اختیار هیئت فوتبال مازندران قرار بگیرد که این هیأت برای پرداخت بدهی طلبکاران اقدام کند و پروانه باشگاه نیزبه نام آقای اژدری صادرشود، اما هنوز پولی به حساب آقای بهروان و هیئت فوتبال استان واریز نشده است.

بهروان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، فرماندار قائم‌شهر، معاون سیاسی استان، قلی‌پور (نماینده اژدری) در جریان این تعهد بوده و می‌توانند شهادت بدهند بدقولی دوباره تکرار شد.

میلاد مهدی خاطرنشان کرد: در این چند روز مردم استان مازندران و قائم‌شهر که نگران تیم نساجی هستند پیام‌های بی‌شماری به آقایان صنیعی‌فر و حدادیان داده و درخواست کرده‌اند که مالکان واقعی این تیم اجازه ندهند نساجی با این شرایط نگران‌کننده وارد لیگ شود. هرچند صنیعی‌فر و حدادیان مالکان واقعی تیم به دلیل بی‌مهری‌هایی که از خودی‌ها و غیرخودی‌ها دیده بودند دلسرد شده و انگیزه‌ای برای ادامه تیمداری نداشتند، اما به خاطرهواداران با معرفت نساجی و تا زمان پیدا شدن خریدار واقعی و واجد شرایط تیم را حفظ کنند؛ بنابراین با توجه به بدقولی‌های مکرر و عدم انجام تعهدات از سوی دوستان از این لحظه آقای اژدری و گروه ایشان هیچ مسئولیتی در باشگاه نساجی نداشته و به زودی مسوولان جدید ازسوی آقایان صنیعی‌فر و حدادیان منصوب و مشغول به کار خواهند شد. البته کادرفنی فعلی و بازیکنان با قدرت به کارخود ادامه خواهند داد.

تنها درخواست آقایان صنیعی‌فر و حدادیان از طرفداران دوست‌داشتنی نساجی مازندران همدلی و وحدت و تمیز قائل شدن میان دوستان و دشمنان این تیم است که به امید خدا این بحران را بدون دغدغه و حاشیه سپری کنیم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد

دلیل غیبت بازیکن لیگ برتری در تمرینات مشخص شد

تکلیف مالک نماینده مازندران در لیگ برتر امروز مشخص می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس