Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@08:41:57 GMT

پیکر پاک شهید مدافع وطن در کبودراهنگ آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۵۰۱۰

پیکر پاک شهید مدافع وطن در کبودراهنگ آرام گرفت

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن با حضور پر شور مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ امروز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ صبح امروز مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز وطن شهید هادی علی نقی در میان حضور پرشور مردم شهرستان کبودراهنگ از میدان امام این شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت انبوهی از اقشار مختلف مردم از روستاها و شهرهای اطراف جهت شرکت در این مراسم معنوی خود را به میدان اصلی شهر کبودراهنگ رسانده بودند.

مراسم با اجرای موزیک و ماش نظامی و ادای احترام به پیکر پاک این شهید برگزار شد.

شرکت کنندگان با سر دادن حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست پیکر پاک این شهید را تا گلزار شهدای کبودراهنگ همراهی و در جوار شهدای سرافراز دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

هفتم مرداد مرزبانان هنگ مرزی سردشت آذربایجان غربی، حین کنترل و پایش نوار مرزی و انجام ماموریت با شماری از قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری، سرباز وظیفه “هادی علی نقی” اهل روستای دستجرد کبودراهنگ به شهادت رسید.

پیکر این شهید صبح دیروز از مقابل ستاد هنگ مرزی سردشت تشییع، و به زادگاهش کبودراهنگ منتقل شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول،  پس از گذشت  42 سال از شهادت، کشف و شناسایی شده و به‌زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد 1343، در 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد. پیکر پاک و مطهر این شهید بتازگی توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند.

مزار یادبود این شهید در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش، طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به محض اطلاع از زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و به خاک سپاری این شهید والامقام، آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • پیکر شهید فانی روی دستان مردم شهرستان طبس + تصاویر
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند